Vill du arbeta i en trivsam och familjär miljö där gemenskap och samarbete står i fokus? AB Hörnstenen söker nu en Ekonomiadministratör till sitt kontor på Gärdet. I denna roll kommer din noggrannhet, servicekänsla och positiva inställning värdesättas högt. Är du redo för en roll med många kontaktytor? Då kan detta vara tjänsten för dig!
Om företaget
AB Hörnstenen är ett familjeägt fastighetsbolag som grundades 1979. Bolaget förvaltar fastigheter i Stockholm, Skåne och har även ett systerföretag Stenhörnet AB i Halland.
Till kontoret vid Gärdet välkomnas du till trivsamma lokaler där samhörighet och familjär stämning är framstående ledord. Du kommer att ingå i ett tight team med högt i tak, fin gemenskap och mycket skratt.
Dina arbetsuppgifter
Som Ekonomiadministratör kommer du att sköta reskontran för kundsidan samt även ha hand om en del kontorsadministrativa uppgifter.
Dina arbetsuppgifter kommer främst att innefatta:
• Inbetalningar
• Kravhantering, inkasso
• Telefonservice
• Kontakt med hyresgäster och samarbetspartners
• Uppdatera och sammanställa information i våra affärssystem
Ovan arbetsuppgifter utgör grunden i din arbetsbeskrivning men även andra administrativa uppgifter kan förekomma.
Din profil
Vi söker dig som har en grundläggande förståelse för bokföring och som är van att arbeta med ovan nämnda arbetsuppgifter. I ditt arbetssätt är du noggrann och strukturerad, du kan planera din tid och även självständigt prioritera bland dina arbetsuppgifter. Du är även flexibel och kan hantera när andra ad hoc uppgifter dyker upp under dagen. Som person är du ansvarstagande, lyhörd, serviceinriktad och kommunikativ.
I rollen som Ekonomiadministratör kommer du att ha en central roll på kontoret som innebär mycket kommunikation med kollegor, hyresgäster och samarbetspartners. Vi söker dig som är positiv och framåt som person, som har en ödmjuk och serviceinriktad framtoning och som trivs i en roll med många kontaktytor.
Framgångsfaktorer
• Flerårig erfarenhet av administrativs arbete
• Serviceinriktad, kommunikativ och ansvarstagande
• Tidigare arbete med kravhantering är strakt meriterande
Om oss
Resultat AB är ett bemanningsbolag med inriktning på uthyrning och rekrytering av Ekonomer. Vi är helt enkelt experter på Ekonomer! För mer information om oss, titta gärna in på vår hemsida (www.resultatab.se) och följ oss på Instagram (www.instagram.com/resultatab).
Ansökan
START: 1 mars 2025
OMFATTNING: Heltid, 100%
PLACERING: Stockholm
LÖN: Enligt överenskommelse
KONTAKT: Gabriella Urban
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2024-12-31
Denna tjänst är en direktrekrytering där vi på Resultat har hand om rekryteringsprocessen men där du blir direkt anställd hos vår kund. Låter detta som en intressant utmaning? Vi uppskattar om du ansöker omgående då urval och intervjuer sker löpande då tjänsterna ska tillsättas inom kort. Har du frågor är du välkommen att kontakta Gabriella, 073 – 311 68 62.