Välkommen till en chans att bli en del av vår framgångsrika team som Servicerådgivare till Werksta Stockholm Lidingö.
Om rollenSom Servicerådgivare hos Werksta Stockholm Lidingö kommer du att spela en nyckelroll i vårt servicearbete och bidra till en positiv kundupplevelse. Du blir den första kontakten för våra kunder och ansvarar för att hantera och koordinera deras ärenden med verkstaden. Målet är att alltid leverera högsta kvalitet, service och kundnöjdhet.
KvalifikationerVi söker dig som har tidigare erfarenhet av kundservice eller en liknande roll, gärna i bilbranschen. Du ska ha god kommunikativ förmåga i både tal och skrift, samt känna dig bekväm med att arbeta med olika datorsystem. B-körkort är ett krav. Vi ser gärna att duhar erfarenhet av VW, Seat, skoda och Audi samt kunskaper omgarantier.
ArbetsuppgifterI din roll som Servicerådgivare kommer du att ha ett brett ansvarsområde, vilket inkluderar:
Vi på Werksta Stockholm Lidingöerbjuder en dynamisk arbetsplats där du får vara en del av ett engagerat team med en familjärkänsla. Hos oss finns möjligheten att utvecklas professionellt inom en ledande kedja i fordonsbranschen. Vi erbjuder löpande utbildningar och kompetensutveckling för att du alltid ska ligga i framkant.
KontaktinformationHar du frågor om tjänsten? Kontakta gärna vår platschef, Jan Olofsson, på telefonnummer 070 840 48 12för mer information.
Om WerkstaWerksta är Sveriges ledande oberoende skadeverkstadskedja. Vi har expanderat snabbt sedan vår start 2015 och består nu av 35 verkstäder med cirka 700 anställda. Vårt fokus är hög kundnöjdhet och vi strävar efter att vara förstahandsvalet för både försäkringsbolag och kunder. Werksta-koncernen inkluderar även Autoklinikka i Finland och verkstäder i Norge, vilket stärker vår position i Norden.
Besök vår karriärsida för att lära dig mer om oss och hur du kan bli en del av Werksta-teamet!