Välkommen till Service Direkt i Boden – en arbetsplats där engagemang, samarbete och kompetens står i fokus! Hos oss blir du en del av ett dedikerat team där vi stöttar varandra, löser uppgifter tillsammans och erbjuder goda möjligheter till kompetensutveckling för din personliga och professionella utveckling.
Vi sökerVi söker dig som har en godkänd gymnasieutbildning och ser det som meriterande om du har en utbildning inom servicesektorn.
Det är även meriterande om du har erfarenhet av arbete inom service eller kundtjänst och är van att bemöta kunder med ett professionellt och trevligt sätt.
Du behärskar svenska och engelska väl, både i tal och skrift, och har goda datakunskaper som gör att du snabbt kan sätta dig in i digitala arbetsverktyg.
Stor vikt kommer att läggas vid personliga kompetenser.
Vi söker dig som är stabil och trygg i dig själv, med förmågan att behålla lugnet även i pressade situationer.
Du är serviceinriktad och brinner för att skapa positiva upplevelser för våra kunder genom ditt professionella och trevliga bemötande.
Din flexibilitet gör att du lätt anpassar dig till förändrade förutsättningar och hanterar nya utmaningar med en lösningsfokuserad inställning.
Samtidigt är du självgående och tar ansvar för dina uppgifter på ett strukturerat och självständigt sätt, vilket bidrar till både din egen och teamets framgång.
Det här får du arbeta med
I rollen arbetar du främst med administration av Region Norrbottens personalbostäder i länet. Det innebär att du ansvarar för bokningar av bostäder, hanterar felanmälningar och har löpande kontakt med gäster för att svara på frågor, bemöta önskemål och hantera eventuella synpunkter eller problem. Du samarbetar med receptioner runt om i länet och med lönekontoret i vissa frågor. För bostäderna i Boden ingår även att ta fram hyreskontrakt, leverera dem till bostäderna och beställa förbrukningsartiklar vid behov.
Det kan även ingå arbetsuppgifter kopplade till Service Direkt, Region Norrbottens första linjens support inom division Regionstöd. Där hanteras bland annat beställningar och felanmälningar gällande fastighetsdrift, vaktmästeritjänster, lokalvård och flyttärenden. Du kan också komma att arbeta med kundtjänstärenden för Hjälpmedel och Material, inklusive orderhantering och ärendehandläggning, samt hjälpa till med bokningar av gäster till patienthotellet Hotell Vistet i Sunderbyn.
Det här erbjuder vi dig
- Vi erbjuder ett roligt och omväxlande arbete i stimulerande miljö med trevliga arbetskamrater.
En viktig roll och funktion för Region Norrbotten.
Vi arbetar kontinuerligt med förbättringar för en god arbetsmiljö, en viktig del i vårt arbete.
- Utvecklings- och karriärmöjligheter där du får vara med och skapa framtidens hälsa och vård
- Hälsofrämjande arbetsplatser med tillgång till friskvårdsaktiviteter och friskvårdsbidrag
- Länk till våra förmåner: https://www.norrbotten.se/sv/jobba-hos-oss/anstallningsvillkor-och-utveckling/
Tjänsten är ett vikariat mellan 2024-12-16 - 2026.01.30. Arbetstiden är dagtid måndag till fredag samt heltid. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.
Region Norrbotten tillämpar individuell lönesättning enligt kollektivavtal.
Vi verkar för att ha medarbetare med kunskaper inom Sveriges minoritetsspråk och sätter därför värde på dina kunskaper i samiska, meänkieli, finska, romani chib och jiddisch.
Vi arbetar aktivt för en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka.
Vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att vår arbetsplats ska vara tillgänglig för alla.
Välkommen med din ansökan!