HR Business Partner
Skicka ansökan 16 dagar kvar
HR Kommunikatör HR Business Partner
16 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

HR Business Partner med bred erfarenhet sökes

Vi söker en engagerad och resultatorienterad HR Business Partner som vill vara med och forma framtiden hos oss där människor och utveckling står i fokus.

Om rollen: Som HR Business Partner kommer du framför allt att arbeta operativt, men även med vissa strategiska frågor. Du kommer att delta i utvecklingen av processer och rutiner samt arbeta med ett brett spektrum av arbetsuppgifter såsom rekrytering och on-boarding, arbetsrätt och kollektivavtal, arbetsmiljöfrågor, lönerevision, rehab mm. Du kommer primärt att arbeta med HR-frågor i den svenska delen av vår verksamhet som består av cirka 200 medarbetare på fem orter. I din roll involveras du också i olika projekt inom HR-området.

Dina huvudsakliga ansvarsområden:

  • Rådgivning och stöd till chefer i HR-relaterade frågor
  • Utveckling och implementering av HR-rutiner och processer
  • Främjande av en positiv arbetsmiljö och företagskultur
  • Medverkan i förändrings- och utvecklingsprojekt

Vi söker dig som:

  • Har en relevant högskoleutbildning inom HR eller liknande
  • Har minst 3 års erfarenhet av HR-arbete, gärna i en liknande roll
  • Är en stark kommunikatör med förmåga att bygga relationer på alla nivåer
  • Är analytisk och lösningsorienterad med ett affärsmässigt tänkande
  • Talar och skriver flytande svenska och god engelska
  • Är orädd och villig att vara med i förändringar då bolaget är på en spännande förändringsresa

Vi erbjuder:

  • En stimulerande och utvecklande arbetsmiljö i en internationell koncern
  • Möjlighet att påverka och bidra till företagets framgång
  • Flexibla arbetstider och möjlighet till distansarbete

Du utgår antingen från vårt kontor i Lund eller Skövde. På kontoret i Lund sitter din närmaste chef och kontoret i Skövde är det största svenska kontoret, därför fungerar båda placeringsorterna. Resor mellan de olika enheterna förekommer.

Låter detta som en spännande utmaning för dig? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av vårt fantastiska team!


Sista ansökningsdag är sön 8 december.


Dynava – Great customer service drives success.

Vi känner konsumenterna och deras behov och har skapat lyckade kundträffar sedan år 1911. Vi sköter bland annat kundföretagens kundservice, tekniska stöd, moderering, försäljning och kundrelationer, samt dess telefonväxel. Vi finns där kunder finns och betjänar dig på telefon, via e-post och via din webbplats, i sociala medier och i chattar – närsomhelst och varsomhelst, vid behov dygnet runt. Vi klarar av att hantera även stora volymer både effektivt och högklassigt. Utöver skräddarsydda företagstjänster producerar vi nummerupplysning och söktjänster 118 118 i Sverige och 0100100 i Finland. Vi är en del av Eniro-koncernen, som är börslistad på Nasdaq Stockholmsbörsen och har ca 1000 anställda i Norden.

Läs mer: www.dynava.se och www.enirogroup.com

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-11-22
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb