Har du vana avatt kartlägga arbetssätt och processer vad som gäller för hur fakturaunderlag tas fram? Trivs du i en roll präglad av kvalitetssäkring och framåttänkande? Läs gärna nedan och sök tjänsten redan idag!Om uppdraget
Vi söker nu, till vår kund belägen i centrala Göteborg, en kvalitetssamordnare/redovisningssamordnare, som ska arbeta 100% med start den 1 december 2023 fram till och med 30 juni 2025. Arbetet görs under kontorstider mellan 8: 00-16:30 och utförs dels från kundens lokaler samt dels på distans om så önskas och fungerar för verksamheten. Kunden har lokaler att arbeta utifrån,på två olika adresser,Rosenlundsgatan 4 och Gårdavägen 2.
Detta är ett konsultuppdrag via Bemannia.Dina arbetsuppgifter
Vi söker en konsult som i rollen som Kvalitetssamordnare för intäktsunderlag ska stärka avdelningen Digital infrastrukturs förmåga inom området ekonomi. Avdelningen Digital infrastruktur består av tre verksamhetsområden och två stödenheter. Du kommer att tillhöra enheten Digital infrastruktur - Strategi och portfölj.
På enheten arbetar bland annat verksamhetskontroller ekonomi, tjänstestrateg och portföljledare. Enhetens uppdrag är att stödja avdelningen Digital infrastrukturs arbete med utveckling och samordning av aktiviteter som rör helheten. Arbetet innebär att:
Dina kvalifikationer
Meriterande
Det är meriterande om du tidigare arbetat inom Göteborgs Stad
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 26 november.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Alicia Belila, [email protected]
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 072 881 30 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001: 2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001: 2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001: 2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.