Är du en företagsam och prestigelös person som vill vara med och bidra till att få vardagen att flyta smidigt på ett spännande företag i eventindustrin?
Vi söker nu en VD-assistent till Stage Smarts – en ny roll med stort utrymme för initiativ och variation i arbetsuppgifterna.
Dina arbetsuppgifter
Stage Smarts är ett företag som designar och tillverkar avancerade kraftfördelningsenheter för underhållningsindustrin, med fokus på innovativ teknik, hållbar design och hög säkerhet för både användare och utrustning.
Som VD-assistent kommer du att spela en central roll i att stödja företagets ledning och säkerställa att den dagliga verksamheten fungerar smidigt.
Din roll är formbar och du kommer att få arbeta med allt från administrativa uppgifter till kundkontakt, kontorsansvar och logistiska arrangemang
Exempel på arbetsuppgifter kan vara:
•Skapa och sammanställa rapporter (t.ex. orderingång, försäljningshistorik)
•Säkerställa att information i ders system är korrekt
•Hantera pappersfakturor och föra in dessa i systemet
•Boka resor, logistik och fraktlösningar
•Sköta viss kundkontakt och support
•Ansvara för kontoret och andra administrativa uppgifter som hjälper verksamheten att rulla smidigt
Om den vi söker
Vi söker dig som är tydlig i din kommunikation och som kan anpassa dig efter olika typer av kunder och kollegor.
Du är initiativtagande och ser vad som behöver göras – du tvekar inte att ta tag i saker för att få saker och ting gjorda.
Noggrannhet och ansvarstagande är viktigt för dig, och du är inte rädd för att fatta beslut och stå för dem.
Skallkrav:
•Relevant arbetslivserfarenhet
•Erfarenhet av CRM och/eller ERP-system
•Engelska och svenska i tal och skrift
Meriterande:
•Språkkunskaper utöver svenska och engelska
•Erfarenhet från event- eller teknikbranschen
Om Stage Smarts
Stage Smarts grundades 2015 och har sedan dess vuxit till att bli en ledande aktör inom konstruktion, tillverkning och försäljning av avancerade kraftfördelningsenheter för underhållningsindustrin.
De fokuserar på innovativ teknik, hållbar design och hög säkerhet för både användare och utrustning.
Deras lösningar används globalt i allt från konserter och sportevenemang till operor och arenor, och de har varit en del av stora projekt som Eurovision i Malmö.
Med kontor i Malmö och produktion i Arboga är de 14 medarbetare som arbetar nära tillsammans för att skapa de bästa möjliga produkterna och tjänsterna för sina kunder.
De erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där alla har möjlighet att påverka och växa med företaget.
Om Framtiden
Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv.
Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega.
Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag.
Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du att bli direktanställd hos Stage Smarts.
Villkor
Startdatum:
Omgående med hänsyn till uppsägning
Placeringsort:
Malmö
Arbetstider:
Kontorstid
Omfattning:
Heltid
Vi arbetar löpande med urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan