Uppdragsbeskrivning
Vår kund söker en processledare för Incident- och Problem management-processerna. Rollen innebär ansvar för att utveckla, förfina, kommunicera, följa upp och säkerställa efterlevnad av processerna. Du kommer att arbeta nära kollegor inom digitalisering och IT, externa leverantörer och processägaren. Syftet är att minimera påverkan av IT-relaterade incidenter och problem på verksamheten, samt att se till att information och lösningar dokumenteras.
Arbetsuppgifter:
Obligatoriska krav:
Mervärdeskrav:
Kunden söker en person med förmågan att förbättra både processer och metoder över tid. Det är viktigt att ha en god kommunikativ förmåga och att kunna hantera dialog med personer på olika kompetensnivåer inom området. Som person är du drivande, lyhörd, serviceinriktad och resultatfokuserad, med en stark vilja att ständigt förbättra. Erfarenhet av att nätverka med både verksamhet, externa leverantörer och IT-verksamheten är en fördel. Kunden kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet, engagemang och motivation för tjänsten. Uppdraget kan utvecklas över tid till att även omfatta andra kvalitetshöjande åtgärder.
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.
Om oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.