Är du en detaljorienterad och strukturerad person med intresse för ekonomi? Vill du vara en del av ett växande företag där du får möjlighet att utvecklas inom ekonomi och administration? Då kan du vara den vi söker!
Om tjänsten
Som ekonomiassistent på Albregs Städ AB kommer du att spela en nyckelroll i vårt team. Vi söker en person som har ett öga för detaljer och trivs i en arbetsmiljö där noggrannhet och struktur är centralt
Arbetsuppgifter
Kvalifikationer:
Vi söker dig som har:
Har en relevant utbildning inom ekonomi (gymnasieutbildning eller högre)
Har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter (det är meriterande om du har arbetat som ekonomiasistent tidigare)
Är noggrann och strukturerad i ditt arbete
Har goda kunskaper i Excel och gärna erfarenhet av något ekonomisystem
Talar och skriver svenska flytande, engelska är meriterande
Är självgående, men gillar att samarbeta och bidra till ett gott arbetsklimat
Vi erbjuder:
Arbetet utförs på vårt kontor i Karpalund, där vi har ett trevligt och välkomnande arbetsklimat.
Om Albregs AB:
Albregs AB är en mindre städfirma som fokuserar på att leverera högkvalitativa städtjänster till både företag och privatpersoner. Vi har ett team på fem anställda och sätter stort värde på goda kundrelationer och hög servicekvalitet. Som ekonomiassistent hos oss får du möjlighet att vara del av ett engagerat och växande företag, där din insats verkligen gör skillnad.
Ansökan:
Skicka ditt CV och personligt brev till [email protected] . Vi ser fram emot att ta emot din ansökan och höra varför du är rätt person för denna roll.
Kontakt
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Adam Albreg, teamledare, på telefonnummer: 0709787820