OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Casall Professional AB är ett svenskt premiumvarumärke inom träning som grundades 1984. Vi är stolta över att erbjuda produkter och lösningar som speglar vår passion för funktionalitet, kvalitet och design. Våra värderingar, rotade i vår historia, genomsyrar allt vi gör. Vi bygger långsiktiga relationer med kunder och samarbetspartners genom engagemang, ärlighet och ett genuint ansvarstagande – allt med en gemensam strävan att förbättras och utvecklas. På Casall värdesätter vi inte bara träning, vi lever det.
Om rollenSom kund- och säljsupportmedarbetare blir du en nyckelperson i vårt team och en viktig länk mellan kunder, säljare och interna funktioner. Rollen är bred och innebär daglig kommunikation, problemlösning och ansvar för att våra processer flyter smidigt. Du trivs i en miljö där du hanterar flera uppgifter samtidigt och har förmågan att prioritera för att ge bästa möjliga service. I våra moderna lokaler – som inkluderar lager, kontor och ett gym – arbetar vi som ett team för att nå gemensamma mål, och vi uppskattar initiativtagande och samarbete.
RollbeskrivningVi söker dig som har:
Du inleder din roll som konsult med en tydlig ambition att bli överrekryterad efter sex månader. Hos Casall får du möjlighet att arbeta i ett engagerat team, i toppmoderna lokaler och med ett varumärke som står för kvalitet och innovation.
Fortsatt intresserad av rollen?
Vad kul! Då får du mer än gärna ansöka med ett CV så hör vi av oss för ett eventuellt nästa steg i processen.
Den här rekryteringsprocessen administreras av Job Solution Consulting, och kunden har begärt att alla frågor angående tjänsten hanteras av Job Solution Consulting. För eventuella frågor eller funderingar är du välkommen att höra av dig till mig. Du når mig på [email protected].