Är du en serviceinriktad problemlösare med ett öga för detaljer och en vilja att hjälpa andra? Då kan denna roll vara perfekt för dig!
Som kundservicemedarbetare hos oss blir du en viktig del av vårt team som arbetar med att hantera kundärenden via telefon. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:
Vi söker dig som brinner för kundservice och är trygg i att hantera många samtal och ärenden under en arbetsdag. För att lyckas i rollen behöver du:
Barona Contact Center erbjuder dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö.
Barona har kollektivavtal, tjänstepension och friskvårdsbidrag.
Du kommer arbeta nära din teamledare och erbjudas kontinuerlig coachning och kompetensutveckling.
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag.
På grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mejl, så ansök till tjänsten via vår hemsida.
Vid frågor relaterade till processen, varmt välkommen att höra av dig till Elin Nilsson [email protected]
Varmt välkommen med din ansökan!
Om Barona Contact Center
Barona Contact Center sitter i fräscha lokaler i Solna Strand, bara några minuters promenad från tunnelbanestationen eller en kort promenad till Sundbyberg.
Vi erbjuder friskvårdsbidrag, teamaktiviteter, och frukostar.
Du kommer att gå utbildningar för att utvecklas och få verktyg för att hjälpa dig i ditt arbete.
Vi arbetar tillsammans för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande.
Vi jobbar tätt med daglig dialog mellan kollegor och närmsta chef.
Vi är ett sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans i form av teamaktiviteter och vi arbetar aktivt för en öppen och positiv företagskultur.
Varmt välkommen med din ansökan!
Mer om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder.
I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet.
Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären.
Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling.
Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer här: https://barona.se/om-barona/