Erfaren administratör
Skicka ansökan 13 dagar kvar
Administratör
13 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som har några års erfarenhet av att arbeta med administrativa arbetsuppgifter. Arbetet innebär att stötta organisationen med administrativt stöd samt löneadministration. Arbetsuppgifterna är omväxlande och du har kontakt med de flesta inom organisationen. Rollen är placerad hos en av Gapela Consultings kunder i Örebro.

Ditt anställningserbjudande

Erbjudandet innebär att du kommer att arbeta i en viktig roll i organisationen där du är ett stöd till flera funktioner. Prestigelöshet är ett förhållningssätt i teamet och här förväntas du bidra tillsammans med en förmåga att se helhet, att du har en vilja att lära nytt samt ett självledarskap.

Du uppskattar kontakten med både kollegor internt och kunder externt.

Organisationen tillämpar ett tillitsbaserat ledarskap.

För att trivas och lyckas hos oss

Du är noggrann, effektiv och strukturerad och gillar att arbeta gemensamt med dina kollegor för att uppnå de mål som finns. För denna roll uppskattas om du är en teamspelare som gärna samverkar och stöttar dina kollegor och att du bidrar till ett ömsesidigt delande av kunskap.

Andra egenskaper som är viktiga i rollen är att du är en social och ansvarstagande person som kan arbeta i ett högt tempo när det krävs. Utöver det är du en skicklig kommunikatör i både tal och skrift.

Du har examen från gymnasiet. Dina kunskaper i både svenska och engelska är goda.

Du har goda datorkunskaper och erfarenhet av MS 365.

Det är meriterande om du har högskole/universitetsstudier/examen samt om du har ytterligare språkkunskaper. Det är också meriterande om du har tidigare erfarenhet av löneadministration och av att tolka kollektivavtal.

Ansvarsområden

Arbetsuppgifterna innebär att arbeta med administrativa uppgifter i organisationen och bidra med din kompetens och erfarenhet i ett tight och sammansvetsat team som består av 15 personer. Du kommer bland annat att skriva rapporter och sammanställa material, vara administrativt stöd till chefer samt arbeta med löneadministration.

Förmåner

Friskvårdsbidrag, gemensamma aktiviteter som exempelvis resor, teamkonferenser och after work.

Värt att veta

Arbetstid är heltid, 8-17, företaget tillämpar provanställning. Det finns möjlighet att arbeta på distans 2 dagar i veckan.

De första månaderna arbetar du på plats så att ni får lära känna varandra och så att din introduktion blir så bra som möjligt. Möjlighet till flexibla arbetstider finns. Jour ingår i arbetsuppgifterna och kompensationsledighet utgår.

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-11-19
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Lerum
Heltid
Ekonom Controller Redovisningsekonom Business Controller Redovisningsansvarig CFO (Chief Financial Officer)
26 dagar sedan
Assistent Administratör Finance Assistant Serviceadministratör
Idag