Arbetsbeskrivning
Välkommen till oss på Medicinenheten!
Vi är en enhet med specialisering inom mag-tarm-, njur- och blodsjukdomar. Hos oss arbetar sjuksköterskor, undersköterskor, medicinska sekreterare, administrativa assistenter och två enhetschefer.
Vi på Medicinenheten omfattas av 28 slutenvårdsplatser och fyra vårdlag som också bemannas av konsultsjuksköterska. Det medför stora mängder administrativt assistentarbete. Till det har vi två mottagningar, mag-tarm och blod mottagningen som också servas av vår administrativa assistent.
I dagsläget är det en anställd administrativ assistent, med det administrativa arbetet som ska göras ser vi behovet av att utöka tjänsten med en deltid.
ARBETSUPPGIFTER
Som administrativ assistent kommer du organisatorisk vara placerad vid Medicinenheten.
I arbetsuppgifterna som administrativ assistent ingår bemanning, beställa behörigheter, svara i telefon, vara på plats för det mesta, hantera och granska alla fakturor, hålla ordning på telefonlistor när konsulter kommer och går, hjälpa till med schemaläggning, dagbladen för varje dag m.m.
KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har gymnasieutbildning inom administration, eller annan utbildning och erfarenhet som arbetsgivaren bedömer vara likvärdig. Vi ser gärna att du har erfarenhet från personaladministrativt arbete med schemaläggning och bemanningsplanering. Erfarenhet av Heroma är meriterande.
Som person är du strukturerad, serviceinriktad och har ett förtroendeskapande arbetssätt. Du har förmåga att driva ditt eget arbete och att hantera många arbetsuppgifter parallellt. Du är inte rädd för att delegera och beordra arbetspass samt ser schemaläggning som en intressant arbetsuppgift.
ÖVRIGT
Vi ser gärna att du inkommer med din ansökan så snart som möjligt, då intervjuer sker löpande. Inskolning påbörjas enligt överenskommelse.
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.