Assistansfriheten 1 AB är ett assistansbolag som sätter individen i centrum.
Vi ser både till personen med funktionsnedsättning och till den anställdes bästa intressen. För att arbeta hos oss krävs ansvarskänsla, medkänsla och respekt för andra människor. I gengäld erbjuder vi ett roligt och stimulerande arbete med mycket personlig kontakt. Vi tycker att det ska vara roligt att gå till jobbet.
Till vårt huvudkontor i Borlänge söker vi nu en
Kundansvarig
Som kundansvarig arbetar du strategiskt och målinriktat för att bygga, vårda och utveckla förtroendefulla relationer – både internt och externt.
Ansvarsområden och arbetsuppgifter
Rollen som Kundansvarig är mångsidig och kräver ett helhetsansvar för ekonomi, kundrelationer och personalledning:
Kvalifikationer och erfarenhet
Vi ser gärna att du har en akademisk utbildning inom exempelvis socialt arbete, personalvetenskap eller beteendevetenskap, alternativt motsvarande erfarenhet. Du bör ha erfarenhet av personalansvar och att bygga kundrelationer, gärna inom personlig assistans eller en närliggande bransch.
Personliga egenskaper
För att trivas och lyckas i rollen som Kundansvarig är det viktigt att du kan arbeta självständigt och målinriktat. Du har en förmåga att bygga och vårda starka relationer, är engagerad, inspirerande och drivs av att leverera personlig assistans med hög kvalitet och engagemang.
Det är viktigt att du som söker har vana av administration. Du ska tycka om att ta kontakt med nya människor och ha flera kontaktytor som du hela tiden arbetar med. Du är en problemlösare som är van vid förändringar, trivs när det är mycket att göra och är själv en driven person.