Kundservicemedarbetare - Linköping
Skicka ansökan 162 dagar kvar
Kundtjänstmedarbetare
162 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Vi söker nya kollegor till vårt fina och moderna kontor mellan Universitetsområdet och centrala Linköping. Våra avdelningar har olika inriktningar inom kundservice. Beroende på ditt intresse så försöker vi matcha dig till rätt avdelning.

Arbetstiderna är varierande beroende på vilka uppdrag man arbetar inom. Här kan du erbjudas både arbete dagtid måndag-fredag men även kvällar och helger. Du kommer tillhöra ett team med kollegor som arbetar med likadana arbetsuppgifter som dig. Varje team består av en engagerad Team Manager.

För samtliga roller så påbörjas anställningen med en introduktion där du får lära dig mer om systemen och de kunder du agerar kundtjänst åt. Du kommer även få en introduktion in i företaget så du på bästa sätt välkomnas, får rätt förutsättningar och kan skapa dig en karriär inom bolaget.

ArbetsuppgifterHär kommer du utföra olika kundserviceuppdrag t.ex. ta emot felanmälan, bokningar eller att besvara kunds chatt samt mejl.

  • Inkommande samtal där du hjälper kunder i olika frågeställningar
  • Mail och chattkontakt på vissa avdelningar
  • Administrativt arbete

Du kommer vara “ansiktet utåt” för våra kunder vilket ger dig en fantastisk möjlighet att få prata med personer med olika bakgrund och från olika delar i världen.

Din profilFör att du ska trivas i tjänsten och ge kunderna förstklassig service så ser vi att du är en hjälpsam person som sätter kunden först. Du är lyhörd inför kundens behov och vill på bästa sätt lämna ett fint avtryck för varje person du kommer i kontakt med. Eftersom du kommer jobba i ett team med flera andra kollegor så ser vi att du gärna samarbetar med andra på ett föredömligt sätt, hjälper kollegor vid behov och kan sprida en härlig energi på arbetsplatsen.

Krav för tjänsten är:

  • Gymnasieutbildning
  • Talar och skriver flytande svenska och goda kunskaper i engelska
  • Har en god datorvana

Kvalifikationer

  • Goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift
  • Rätt utbildning för tjänsten eller likartad arbetslivserfarenhet
  • God datorvana

Meriterande

  • Erfarenhet från serviceyrken
  • Goda kunskaper i språk, både tal och skrift är meriterande

Här erbjuds du en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter inom bolaget. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel som ständiga förbättringsområden. Som nyanställd hos oss får du en introduktion i allt du behöver veta och kunna för att utföra ditt arbete. Kontinuerliga utbildningar inom bolaget, allt för att stärka dina kunskaper

VillkorTillsvidareanställning, månadslön med schemalagd arbetstid. Vi söker även personer som är intresserade av timanställningar. Kollektivavtal finns.

Är du intresserad?Då är du välkommen med din ansökan så snart som möjligt och glöm inte att ge information om du är intresserad av heltid, deltid eller timanställning om du känner att detta vore ett lämpligt extraarbete för dig!

Om Responda Group

Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.

I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-11-14
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb