OM FÖRETAGEN
Corem förvärvar, förvaltar och förädlar fastigheter i attraktiva lägen i Sverige, Danmark och USA. De har ett långsiktigt perspektiv där dem förvaltar fastigheter med egen personal i syfte att vara en riktigt bra affärspartner till sina hyresgäster.
COREM ERBJUDER
Corem erbjuder dig ett brett arbetsfält i ett av Nordens största fastighetsbolag. Du kommer till ett kontor där det händer mycket. De har ett starkt varumärke med mycket kundfokus, god anda och du ges stora möjligheter att påverka inte bara din egen vardag utan även verksamheten i stort.
Företagskulturen präglas av öppenhet och nyfikenhet där Corem ger sina medarbetare stort förtroende och eget ansvar.
Time Buildingär Corems nyaste tillskott av konferensenheter i Kista, med stort fokus på moderna och flexibla mötesmiljöer. Time Buildingerbjuder tre välutrustade konferensrum och en bemannad reception som säkerställer smidig service för alla besökare och hyresgäster.
OM ROLLEN
Vi söker en driven, självständig och pålitlig person till rollen som reception- och konferensvärd. Dina uppgifter inkluderar att arrangera frukostar, fika, samt att sköta konferensteknik när det behövs. Med din noggrannhet och ditt sinne för detaljer säkerställer du att alla ytor alltid är presentabla för både hyresgäster och konferensbesökare. Tillsammans med din kollega bemannar du receptionen och ser till att alla gäster får ett professionellt och vänligt bemötande. Du tar emot besökare, stöttar medlemmar och hyresgäster i vardagliga frågor samt hanterar diverse administrativa uppgifter.
VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet från servicebranschen
- Är proaktiv i ditt arbetssätt
- Har ett skarpt öga för detaljer
- Är flexibel och kan hantera varierande arbetsuppgifter
- Är villig att ta i där det behövs
- Har god datorvana och erfarenhet av Officepaketet
- Brinner för att leverera service av högsta kvalitet
- Behärskar svenska och engelska i både tal och skrift
- Har erfarenhet av konferensteknik (meriterande)
Du är en positiv person som sprider glädje omkring dig och är duktig på att skapa relationer. Du trivs i team men arbetar även bra självständigt och är praktiskt lagd. Ditt lösningsorienterade och proaktiva förhållningssätt gör att du alltid ligger steget före.
Tjänsten är en heltidstjänst med omgående start.
Arbetstiderna är huvudsakligen förlagda till vardagar under kontorstid, men kvälls- och helgarbete kan förekomma vid behov. Du kommer att vara anställd av Carotte Staff och uthyrd till kund.
Carotte Staff är rekryterings- och bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen.
Välkommen med din ansökan
Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar tveka inte på att mejla oss på [email protected]. Vi behandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.