Uppdrag inom avgifts- och hyresförvaltning i Stockholm
Skicka ansökan 10 dagar kvar
Administrativ assistent
10 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

För kunds räkning söker vi nu tidsbegränsad förstärkning till teamet med Avgift och hyresförvaltare i Stockholm. Som Avgift och hyresförvaltare har du kundansvar för flera bostadsrättsföreningar och stöttar styrelser och medlemmar i frågor som rör ekonomi och administration.

Detta är ett konsultuppdrag som pågår ungefär fram till årsskiftet, med start omgående.

Detta är en bred administrativ roll och dina arbetsuppgifter kommer exempelvis vara att:

  • Hantera kundärenden gällande lägenhetsregister, köhantering och avtal gällande parkering och lokalhyresgäster
  • Supportera kunder i olika digitala portaler
  • Supportera kunder över telefon och mail
  • Ansvara för avisering och fakturering
  • Arbeta med kundnöjdhet och vara ansiktet utåt för företagets tjänster.
  • Andra administrativa uppgifter
  • Vid behov deltar du på styrelsemöten och stöttar styrelsemedlemmars arbete

Din profil

Vi ser att du som söker har erfarenhet av administration och kundnära roller där du med fördel har drivit och utvecklat egna kundrelationer. Vi ser också att du har en god systemvana och ett intresse för digitala arbetssätt. Eftersom du arbetar med att ge support över telefon/mail ser vi att du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift.

Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper såsom att du är kommunikativ, noggrann, serviceinriktad och nyfiken samt att du har en vilja att utvecklas.

Meriterande

  • Erfarenhet av att arbeta med bostadsrättsföreningar
  • Tidigare erfarenhet av att arbeta med avisering och/eller fakturering

Övrigt

Startdatum: Omgående

Omfattning: Heltid

Uppdragsform: Konsultuppdrag som pågår ungefär fram till årsskiftet. Du blir anställd av Stegra och uthyrd till kund

Ort: Stockholm

Du söker tjänsten genom att besvara några frågor och bifoga ditt CV eller länka din Linkedin-profil. De kandidater som uppfyller grundkraven kommer att kontaktas via telefon. Digital intervju samt personlighets- och logiskt tänkande tester förekommer under processens gång. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela rekryteringsprocessen.

Om du har frågor om uppdraget eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Lina Södergren via 076-020 25 14 eller [email protected].

Stegra hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra, här kan du läsa om hur rekryteringsprocessen hos Stegra går till.

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-11-13
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 11 Dagar - 3 Månader

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Lerum
Heltid
Ekonom Controller Redovisningsekonom Business Controller Redovisningsansvarig CFO (Chief Financial Officer)
19 dagar sedan
Assistent Administrativ assistent
Idag
Administrativ assistent
Idag
Administrativ assistent
Idag