För kunds räkning söker vi nu tidsbegränsad förstärkning till teamet med Avgift och hyresförvaltare i Stockholm. Som Avgift och hyresförvaltare har du kundansvar för flera bostadsrättsföreningar och stöttar styrelser och medlemmar i frågor som rör ekonomi och administration.
Detta är ett konsultuppdrag som pågår ungefär fram till årsskiftet, med start omgående.
Detta är en bred administrativ roll och dina arbetsuppgifter kommer exempelvis vara att:
Din profil
Vi ser att du som söker har erfarenhet av administration och kundnära roller där du med fördel har drivit och utvecklat egna kundrelationer. Vi ser också att du har en god systemvana och ett intresse för digitala arbetssätt. Eftersom du arbetar med att ge support över telefon/mail ser vi att du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift.
Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper såsom att du är kommunikativ, noggrann, serviceinriktad och nyfiken samt att du har en vilja att utvecklas.
Meriterande
Övrigt
Startdatum: Omgående
Omfattning: Heltid
Uppdragsform: Konsultuppdrag som pågår ungefär fram till årsskiftet. Du blir anställd av Stegra och uthyrd till kund
Ort: Stockholm
Du söker tjänsten genom att besvara några frågor och bifoga ditt CV eller länka din Linkedin-profil. De kandidater som uppfyller grundkraven kommer att kontaktas via telefon. Digital intervju samt personlighets- och logiskt tänkande tester förekommer under processens gång. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela rekryteringsprocessen.
Om du har frågor om uppdraget eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Lina Södergren via 076-020 25 14 eller [email protected].
Stegra hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra, här kan du läsa om hur rekryteringsprocessen hos Stegra går till.