Arbetsbeskrivning
Är du en person som gillar högt tempo, stora kontaktytor och vill få möjligheten att jobba i ett expansivt bolag med fantastiska kollegor? I så fall ska du jobba hos oss!
Om företaget
Resultat är ett bemanningsföretag med inriktning på uthyrning och rekrytering av Ekonomer. Vi är ett bolag med höga ambitioner och snabb tillväxttakt. Våra kunder är alltifrån mindre till större bolag i framför allt Stockholms- och Göteborgsområdet. Vi vill nu utöka vårt team med nya kollegor som vill vara delaktiga i vår fortsatta expansion.
Mer information om oss hittar du på: www.resultatab.se, https://www.linkedin.com/company/resultat-i-sverige-ab/ eller www.instagram.com/resultatab
Dina arbetsuppgifter
Vi erbjuder dig ett utmanande och intressant arbete som Business & Relationship Manager i ett expansivt företag där stora möjligheter ges till personlig utveckling och påverkan, både på ditt egna arbete men också företaget i stort.
Som Business & Relationship Manager hos oss består dina arbetsuppgifter bland annat av:
• Ansvar för egen kundstock och budget
• Bedriva försäljningsarbete självständigt, både gällande nykundsbearbetning samt vård av befintliga kunder.
• Tät kontakt kundkontakt genom telefon samt fysiska och digitala möten
• Offert- och avtalshantering
Tillsammans med våra Recruitment & Consultant Manager ansvarar du för att hjälpa våra kunder med rekrytering och bemanning till deras ekonomiavdelning.
Du kommer vara kundens närmaste kontaktperson där vår ambition är att vara det mest Personliga och Engagerade bemanningsföretaget på marknaden.
Din profil
Vi söker dig som vill vara med på en fantastiskt rolig resa där vi tillsammans bygger ett framgångsrikt företag. Du har en vilja att ta dig an utmaningar och är mån att nå dina mål. Som person är du en relationsskapare ut i fingerspetsarna och du finner det enkelt att kommunicera med människor oavsett kompetensnivå. Du trivs i en miljö där det är högt i tak, stor frihet under lika stort ansvar och raka puckar.
Glädje, Balans och Entreprenörsanda är något som starkt präglar vår vardag och är viktiga värderingar för oss.
Vi söker dig som har erfarenhet av B2B försäljning, drivit din egen försäljning och som tidigare har arbetat mot VDs, Ekonomichefer och/eller HR-chefer.
Vi ser även gärna att du har arbetat med mötesbokning, relations- och tjänsteförsäljning sedan tidigare.
Framgångsfaktorer
• Det är meriterande med tidigare arbetslivserfarenheter och/eller utbildning inom ekonomi
• Eftergymnasial utbildning
• Du ska behärska svenska (flytande) i både tal och skrift
• B-körkort är ett krav
• B2B försäljning
Om oss
Resultat AB är ett bemanningsbolag med inriktning på uthyrning och rekrytering av Ekonomer. Vi är helt enkelt experter på Ekonomer!
Som anställd hos oss erbjuder vi förtroendearbetstid, 30 dagars semester, en flexibel arbetsplats, friskvårdsbidrag samt kollektivavtal vilket medför tjänstepension och försäkringar. För mer information om oss, titta gärna in på vår hemsida (www.resultatab.se) och följ oss på Instagram (www.instagram.com/resultatab).
Ansökan
START: Januari 2025 eller enligt överenskommelse
OMFATTNING: Heltid, 100%
PLACERING: Göteborg, City
LÖN: Månadslön med en fast del samt en rörlig provisionsdel
KONTAKT: Anders Hedamn, 070 970 17 17
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2024-11-15
Låter detta som en intressant utmaning? Ansök omgående då urval och intervjuer sker löpande. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Anders Hedman,
[email protected]