Supportspecialist First Line – Stockholm
Skicka ansökan 1 dagar kvar
Supportspecialist
1 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

För vår kund söker vi nu en erfaren konsult för att stärka deras team inom First Line Support.

Uppdraget innebär att agera som en nyckelresurs i arbetet med att förvalta och stödja kundens Ekonomi- och Fakturasystem, inklusive Agresso Cosmoz och Infor M3. I rollen kommer du att ta emot och hantera inkommande ärenden från verksamheten via ärendehanteringssystemet ServiceNow. Ditt ansvar omfattar bland annat att lösa användarrelaterade problem, övervaka integrationer samt genomföra konfigurering och justeringar i systemlösningarna vid behov.

Vår kund ser att du har:

– Gedigen erfarenhet av att arbeta med first line support, gärna med några års erfarenhet i liknande roller.

– Erfarenhet av att ha arbetat med ekonomisystem och deras förvaltning.

– Starka meriter inom arbete med Infor M3 (som är ett stort plus).

– Flytande svenska, både i tal och skrift, då all dokumentation sker på svenska.

Om uppdraget:

– Startdatum: 1 december 2024

– Slutdatum: 30 juni 2025

– Omfattning: 100%

– Placeringsort: Västerås, med cirka 3 dagar per vecka på plats samt möjlighet att arbeta på distans vid behov.

För att ansöka om uppdraget, vänligen skicka in följande via Verama:

– Uppdaterat CV

– En kort motivering till varför du söker uppdraget

– Din tillgänglighet

Vi arbetar ofta med löpande urval, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt. Uppdraget kan komma att tas bort från webbsidan innan sista ansökningsdag.

Nödvändiga färdigheter:

– Agresso

– First Line Support

– Infor M3

– Svenska (Flytande, expert nivå)

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-11-13
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 6 Månader eller längre

Liknande jobb

Tekniker Klienttekniker IT-servicedesk Supporttekniker It-supporttekniker
Idag
IT-support IT Professional Supportspecialist IT Support Specialist
1st line Supporttekniker Line-supporttekniker 1st line supporttekniker
Idag