Syster Edström har 65 års erfarenhet och har vuxit till Sveriges ledande aktör inom bilinredningar för transportbilar. Bolaget erbjuder flexibla och säkra lösningar som gör kundernas arbetsdag både enklare och mer effektiv. Ett stabilt och samtidigt starkt växande bolag!
Som en del av System Edströms fortsatta tillväxtresa söker de nu en Customer Support Coordinator. Du kommer tillhöra ett team med två ytterligare kollegor och rapportera till Customer Service Manager. Här präglas arbetsvardagen av bredd och variation och atmosfären genomsyras av samarbete, högt i tak och uppmuntran att ha roligt på jobbet!
På System Edström finns goda chanser att utvecklas genom att ta stort eget ansvar. I bolagets icke-hierarkiska miljö arbetar du alltid nära verksamheten och cheferna och här premieras arbete på plats på kontoret tillsammans med dina 15 kollegor. Kontoret ligger i Akalla med goda förbindelser med såväl kollektivtrafik som med privatbil. Välkommen till att bli en del avSystem Edströms tillväxt- och framgångsresa!
Kika in på deras hemsida HÄR!
Du erbjuds:
I rollen som Customer Support Coordinator hanterar du supportärenden av varierande slag - högt och lågt! Du pratar med bland annat återförsäljare, slutkunder och bolagets egna säljare. Dina arbetsverktyg är primärt mail, telefon och bolagets egna rit-/ och offertprogram, men du kommer också att få välkomna och träffa kunder/intressenter som kommer till kontoret och hälsar på.
Du kommer bland annat att:
Vi söker dig som:
I den här rollen värdesätter vi personliga egenskaper så som service-minded, prestigelös, flexibel och problemlösande.
Övrig informationAnställningsform: Fast anställning med 6 månaders provanställning Start: Enligt överenskommelse med hänsyn till uppsägningstid Omfattning: Heltid, måndag-fredag, 8-17. Kontor/hybrid: KontorPlats: Akalla, Stockholm
Den här rekryteringsprocessen hanteras av A-hub, och mail angående tjänsten går genom A-hub. Ansök genom att klicka på "Ansök" nedan. Tänk på att vi lägger stor vikt vid din motivation och intresse för tjänsten. Vi tar inte emot ansökningar via mejl, men om du har specifika frågor om tjänsten kommer ansvarig rekryterare att svara på dem.
Rekryteringsprocessen hos A-hub ser ut som följande