OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Sales Support – vikariat ca 1 år – framgångsrikt företag i Helsingborg
Sales Support
Utgått

Arbetsbeskrivning

Med över 30 år i branschen är vi en av Södra Sveriges mest erfarna aktörer inom rekrytering och uthyrning. Vi är en etablerad specialist med gedigen kunskap om regionens arbetsmarknad och näringsliv och vi utmanar de stora med vår erfarenhet och vårt engagemang. Vi arbetar med chefer och specialister på alla nivåer inom Teknik, Logistik, Sälj, Ekonomi och Office. Vi är verksamma i Skåne och Köpenhamnsområdet och har kontor på Gustav Adolfs torg i Malmö.

Sales Support – vikariat ca 1 år – till framgångsrikt familjeföretag i Helsingborg


Är du lyhörd och serviceinriktad och älskar nöjda kunder? Har du erfarenhet av service / försäljning, har ett analytiskt sinne och gillar att ha många kontaktytor? Då ska du läsa vidare! Du erbjuds en omväxlande roll i ett kunnigt team på ett väletablerat företag inom transportbranschen.

Tjänsten innebär många kontakter både internt och externt. Tyngdpunkten ligger på det operativa området inom Sales Support och uppföljning där du kommer hålla i kontakten med våra kunder. Du erbjuds en varierad och självständig roll i en väletablerad, långsiktig och framgångsrik koncern!


I dina arbetsuppgifter ingår bl.a.:

  • Svara på mailförfrågningar
  • Uppdatera priser i interna system
  • Uppdatera offerter mot kund
  • Identifiera nya kunder
  • Räkna på nya upphandlingar
  • Förbereda inför och hålla i kundmöten
  • Arbeta i system som Yellowbox, Qlik, Sharepoint
  • Resultatuppföljning
  • Utsläppsrapportering mot kund


Din profil:

Din utbildningsbakgrund är av mindre vikt. Viktigare är din kompetens, dina personliga egenskaper och din ambition.

Det är en fördel om du har en bred bakgrund inom sälj- och prisadministration. Tidigare erfarenhet av transportbranschen samt prissättning är meriterande. Du har goda kunskaper i Word och Excel. Du bör även ha goda kunskaper i engelska.

Du är en serviceinriktad person med en strukturerad och noggrann ådra. Du är van att arbeta både självständigt och i team. Tjänsten innebär många kontakter såväl internt som externt vilket ställer krav på god kommunikations- och samarbetsförmåga.


Om tjänsten:

Tjänsten är ett vikariat under 2025. Tillträdesdatum kan anpassas till din nuvarande uppsägningstid men gärna så snart som möjligt. Placering i Helsingborg.

I denna rekrytering arbetar vi med löpande urval och du är välkommen med din ansökan snarast via länken nedan. För mer information om tjänsten kontakta gärna Karin Dahlin, Standby Workteam på 0733-76 39 88.

Välkommen med din ansökan!

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2024-11-12
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 6 Månader eller längre
Hemsida Länk