Arbetsbeskrivning
Hogia Facility Management AB erbjuder service till alla bolag inom Hogia-gruppen.
Vårt uppdrag sträcker sig över områden som reception, fastighetsskötsel och leverans av interna IT-tjänster, inklusive telefoni, datorer, lagring och nätverk, samt utveckling och förvaltning av Hogias kundvårdssystem Microsoft Dynamics 365. Vår ambition är att ständigt vara ”Steget Före” och leverera service i världsklass.
Om tjänsten
Som utvecklare hos oss kommer du att arbeta med nyutveckling och förvaltning i Microsofts powerplattform och däri främst kundvårdssystemet Microsoft Dynamics 365. Du kommer att ha möjlighet att arbeta med en mängd tekniker såsom Hogias STAR-miljö, Power BI och Azure, och även delta i vårt arbete med AI-tjänster och funktioner som är på frammarsch inom bolaget.
Vi arbetar agilt, med kontinuerliga leveranser och nära samarbete med våra användare. Vi har interna kunder och bjuder ofta in till visningar och deltar även i olika interna forum och nätverksträffar. Du kommer att ha ansvar för att utveckla och förbättra våra lösningar med hjälp av C# och Javascript/Typescript, samt utföra anpassningar och low-code-lösningar inom Dynamics för att möta Hogias specifika behov. Rollen inkluderar en bred variation av uppgifter, från utveckling och dataanalys till informationskvalitet och testning. Kanske ser du att du i framtiden vill ta ett personalansvar eller specialisera dig inom något område? Då erbjuder Hogia-gruppen goda utvecklingsmöjligheter.
Din profil
Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning inom systemutveckling och minst ett par års erfarenhet av C# .NET. Du har en vilja att lära dig nya tekniker, framför allt inom Power-plattformen och AI.
Utöver detta ser vi ser gärna att du har erfarenhet av:
- Microsoft Dynamics
- Webbutveckling och integrationer
- Microsofts molntjänster, särskilt Azure
För att trivas och lyckas hos oss tror vi att du är öppen, prestigelös och trivs i en miljö där samarbete och nära kontakt med användare står i fokus. Vi uppskattar personer som är analytiska, självständiga och nyfikna på ny teknik. Du har också goda kunskaper i svenska, eftersom det är vårt koncernspråk och används för all dokumentation.
Vad vi erbjuder
- Möjlighet att arbeta med ett engagerat och kompetent team
- En omväxlande tjänst med stort utrymme för lärande och personlig utveckling
- Flexibilitet och möjlighet att delta i utvecklingen av framtida lösningar inom Hogia-gruppen
Flexibilitet och balans
Vi erbjuder flexibla arbetsmöjligheter där du kan arbeta hemifrån några dagar i veckan. På vårt kontor vid havet i Stenungsund får du tillgång till en arbetsmiljö som främjar både produktivitet och välmående. Vi satsar på hälsa med flera träningsaktiviteter och ger dig möjlighet att skapa balans mellan jobb och fritid.
Vi arbetar med löpande urval, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Har du några frågor om tjänsten? Tveka inte att kontakta oss. Välkommen med din ansökan!
Om Hogia-gruppen
Hogia utvecklar, säljer och supportar programvaror och IT-system för företag som effektivt vill fokusera på sina verksamheter i stället för krånglig och tidsödande administration. Vi erbjuder allt från mindre löne- och bokföringsprogram för småföretagaren till kompletta, branschspecifika IT-lösningar och -system för exempelvis kollektivtrafik, åkerier, godsterminaler, revisionsbyråer och fastighetsbolag. I Hogiagruppen finns 30 operativa bolag, som vart och ett verkar inom ett väl definierat verksamhetsområde. Vår organisationsform bygger uttalat på småskalighet och entreprenörsanda. Företagskulturen skapar engagerade medarbetare. Tillsammans ger vi våra kunder de bästa tänkbara affärslösningarna. Hogia startade sin verksamhet 1980 i Stenungsund. I dag har den privatägda koncernen totalt 650 anställda på kontor i Sverige, Norge och Finland. Mer information om Hogia finns på https://www.hogia.se/.