Som operativt ledningsstöd på Adda Inköpscentral kommer du att arbeta nära den operativa chefen. Du kommer att arbeta med att avdelningens ansvar och uppdrag når sina mål och spelar en central roll i att utveckla och kvalitetssäkra operativa avdelningens arbete. Du kommer att vara en del av en engagerad operativ ledningsgrupp och bidra till att våra erbjudanden möter de utmaningar och behov som våra medlemmar ställs inför.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:
Vi söker dig som är analytisk, affärsinriktad och lösningsorienterad. Du har minst fem års erfarenhet av kvalificerat inköps- och upphandlingsarbete på strategisk nivå och en god förståelse för försörjningsprocesser inom offentlig verksamhet. Du är en lagspelare med god kommunikativ förmåga och kan uttrycka dig väl både i tal och skrift på svenska och engelska. Erfarenhet av att arbeta med risk- och konsekvensanalyser är en fördel, liksom en djup förståelse för de utmaningar som kommuner och regioner står inför i dagens snabbt föränderliga värld.
Vi erbjuder:På Adda får du möjlighet att arbeta i en målstyrd och innovativ organisation där förändring och anpassning är en del av vår vardag. Här finns utrymme för både din egen och verksamhetens utveckling. Du kommer att vara en del av ett inkluderande team där vi värdesätter mångfald och olika perspektiv.
Ansökan:Vi ser fram emot din ansökan senast den 1 december. Då vi arbetar med löpande urval rekommenderar vi att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor är du välkommen att kontakta Martina [email protected].
Läs mer om oss på Adda och hur det är att jobba hos oss här.
Gör skillnad på riktigt – ansök till Adda idag och bli en del av vår resa mot en mer effektiv och hållbar offentlig sektor!