OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Nu söker vi dig som vill utvecklas inom it och arbeta som 1st/2nd line tekniker i Helsingborg.
Du kommer arbeta med telefonsupport samt support face2face. Tillsammans i teamet hjälps ni åt för att ge användarna support i världsklass. På tal om världsklass är användarna från världens alla hörn, detta sätter krav på dig att du talar och skriver både svenska och engelska flytande. I övrigt så kommer du att arbeta med AD/Entra-ID, ominstallationer, Catch & Dispatch, telefonifelsökning och printfelsökning. Här behöver du vara självgående och det är ett krav. Det är även meriterande om du har arbetat i Jira.
Start: Omgående/ så snart som möjligt
Körkort: det är inte ett krav om du bor i Helsingborg, men bor du utanför "stan" är det ett krav.
Tidigare erfarenhet: du behöver ha arbetat i minst 1-3 år med IT-support. Värt att nämna är att desto mer arbetslivserfarenhet du har inom området desto mer meriterande är det då vår kund behöver dig som kan gå in och leverera direkt. Detta i en kombination med att du har ett genuint IT-intresse.Omfattning: 100%
Personliga egenskaper: Serviceminded, nyfiken och kommunikativ.
Känner du dig träffad? Vänta inte en sekund med att söka!- Urval och intervjuer sker löpande!