OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Administratör till Pro ID!
Skicka ansökan Annonsen har utgått
Administratör
Annonsen har utgått

Arbetsbeskrivning

Välkommen in med din ansökan till en tjänst med stort variation & frihet under ansvar. Till Pro ID söker vi nu en administratör som ser sig trivas i ett mindre bolag med stor chans att påverka, både sin egen arbetsvardag & bolagets riktning. Ansök redan idag då vi arbetar med löpande urval. OM TJÄNSTEN I takt med att Pro ID växer så behöver de nu utöka teamet med en ny roll - en allt i allo administratör! Som administratör kommer du till en början avlasta Pro ID:s grundare med diverse administrativa arbetsuppgifter, på sikt kommer du växa in allt mer i din roll och få utökat ansvar. Din vardag kommer främst bestå av 3 huvudsakliga arbetsområden: ordermottagning, inköp & kundsupport. Tanken är att du i din roll utgår från Pro ID:s kontor som ligger i centrala Örebro, men enstaka kundbesök kan också förväntas i situationer som kräver det för att erbjuda rätt support till kunderna. Du erbjuds - En helt ny tjänst på bolaget - en möjlighet för dig att påverka din egen roll och arbetsvardag - Meriterande erfarenhet inom administrativt arbete där du kan förvänta dig stor variation ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter Nedan listas de arbetsuppgifter som är tänkta att ingå i ditt ansvar som administratör. Men då detta är en nykommen tjänst så finns det än så länge inga tydliga ramar för vad du väljer att fylla ut din arbetstid med - det vill säga att du utöver de tilltänkta ansvarsområdena kommer ha stor möjlighet att själv påverka dina arbetsuppgifter. * Mottagning & registrering av ordrar från kunder, främst via mail * Hantering av inköp & leveransuppföljning av nya produkter * Generell kundsupport, främst över telefon & informationsmail VI SÖKER DIG SOM - Behärskar svenska & engelska språken obehindrat då det krävs för arbetsuppgifterna - Har god datorvana & erfarenhet av att arbeta med Officepaketet Det är meriterande om du har - Ett visst tekniskt intresse då Pro ID arbetar med högteknologisk teknik - Relevant tidigare arbetslivserfarenhet, exempelvis som administratör Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd. För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Förändringsbenägen - Social - Ansvarstagande Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Pro ID är ett företag inom auto-ID branschen som levererar, servar & underhåller olika produkter inom streckkodshantering. Kunderna som Pro ID hjälper återfinns främst inom lager- & logistikbranschen. Läs gärna mer om Pro ID här!

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-11-07
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 6 Månader eller längre
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Lerum
Heltid
Ekonom Controller Redovisningsekonom Business Controller Redovisningsansvarig CFO (Chief Financial Officer)
18 dagar sedan
Administratör Ekonomiassistent Ekonomiadministratör
Idag