Ekonomiadministratör på halvtid inom fastighetsbranschen
Skicka ansökan 29 dagar kvar
Administratör Ekonomiassistent Ekonomiadministratör
29 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning Vår kund är ett familjärt bolag inom fastighetsbranschen med kontor i centrala Stockholm. De behöver nu stärka upp sitt kontor med en ekonomiadministratör på halvtid för att stötta deras redovisningsekonom. Du kommer att jobba med kund- och leverantörsreskontra, kvittoredovisning, avstämningar och ärendehantering. Det kommer även att förekomma en del administrativa arbetsuppgifter som rör förvaltning av bostadsrättsföreningar och hyresfastigheter. Vidare kommer du att ta ett ansvar för kontoret och hantera inkommande mail och telefonsamtal, samt hantera vissa inköp och sammanställa lunch och fika vid diverse möten. Du kommer alltså att bli en spindel i nätet i en tajt familjär miljö.  Huvudsakliga arbetsuppgifter: • Hyresavisering • In- och utbetalningar • Leverantörsfakturor • Avstämningar • Posthantering • Kontorsstöd Vem är du? Vi söker dig har erfarenhet av rollen som ekonomiassistent eller administratör med fokus på ekonomiska arbetsuppgifter, det är meriterande om du dessutom har erfarenhet från fastighetsbranschen. Du är van vid bredden som uppstår i en roll på ett mindre bolag och är prestigelös i ditt sätt. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och tar initiativ för att skapa rutiner där det saknas. Som person är du driven och trygg och trivs på ett socialt kontor. Vad erbjuder vi?  Du erbjuds ett konsultuppdrag på deltid med start relativt omgående och förväntas löpa i 6 månader med eventuell möjlighet till överrekrytering. Uppdraget är på 50% och kan vara flexibelt med upplägget av timmar. Du kommer att jobba i vår kunds fina lokaler i centrala Stockholm och förväntas att arbeta på plats majoriteten av tiden. Urvalsprocessen och intervjuer sker löpande och du är varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se. Vid frågor angående tjänsten kontakta gärna ansvarig konsultchef Sara Winberg på [email protected]. Om oss Jurek Recruitment & Consulting grundades 2006 av serieentreprenören Shervin Razani och är ett växande företag med fokus på flexibla och kundanpassade rekryterings- och konsulttjänster. Vi rekryterar och hyr ut talanger inom en mängd områden, från studenter till erfarna akademiker, med specialistkompetens. Våra uppdrag spänner över områdena juridik, ekonomi, HR, marknad/kommunikation, administration och management. Då varje uppdrag är unikt arbetar vi för att alltid skapa en perfect match för våra konsulter och kunder. Konsult hos Jurek År 2024 utsågs vi till en av Sveriges 100 mest attraktiva arbetsgivare av Karriärföretagen. Det är fint att få ett kvitto på vårt viktiga arbete med att erbjuda unika karriär- och utvecklingsmöjligheter. Som konsult hos oss får du chansen att arbeta på spännande arbetsplatser inom olika branscher och vid din sida har du alltid en dedikerad konsultchef som stöttar dig under ditt uppdrag och hjälper dig framåt i din karriär. Du kommer dessutom bjudas in på flera spännande nätverksträffar och aktiviteter tillsammans med konsultchefer och övriga konsulter på Jurek Nyfiken på att veta mer om hur det är att konsulta via oss? Spana in vad våra konsulter säger här: https://jurek.se/konsult-hos-oss-pa-jurek

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-11-13
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 6 Månader eller längre
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb