OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Har du minst sex månaders erfarenhet av att arbeta med administrativa uppgifter? Har du god systemvana och lätt för att sätta dig in i nya program? Om du även är en kommunikativ person som är redo att ta dig an ett nytt uppdrag inom kort, så kan det vara dig vi söker!
Om tjänsten
Vi på Perido söker nu dig som vill ta dig an uppdraget som administratör hos vår kund. Du kommer att utgå från två förvaltningshus med varsitt arkiv. Tjänsten är placerad i Kista och det kan förekomma arbete även i Tensta.
Dina arbetsuppgifter
Som administratör i denna roll ansvarar du för hantering av beställningar, inklusive aktualisering och återaktualisering av ärenden, samt för att organisera och sortera akter i arkivet. Du kommer också att hjälpa till med gallringsarbete för att säkerställa att arkivets innehåll är uppdaterat och relevant. Arbetet sker under ledning av en arkivsamordnare, och du använder bland annat Outlook för att hantera funktionsbrevlådan samt ett internt system för dokumenthantering. Rollen kräver en strukturerad och systemvan administratör som bidrar till ordning och effektivitet i arkivet.
Dina egenskaper
För att passa i rollen som administratör behöver du vara noggrann, strukturerad och ha ett öga för detaljer. Lyhördhet är också viktigt, då vi gärna ser att du har förmågan att kommunicera med andra på ett tydligt sätt. Rollen kräver dessutom effektivitet och förmågan att prioritera, särskilt när många uppgifter ska hanteras samtidigt. Att alltid sträva efter att göra ett bra jobb och leverera hög kvalitet är även det avgörande för att du ska både trivas och lyckas i rollen.
Låter detta som en spännande tjänst?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till och med februari 2025 med chans till förlängning. Start omgående.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Amanda Delvén som kan nås på mejl [email protected]. De flesta frågor eller funderingar kan du hitta svar på under perido.se/vanliga-fragor/. Om du fortfarande inte hittat svaret du söker är du välkommen att kontakta oss på [email protected] så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 34908 i ämnesraden. Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar på vår hemsida och att vi inte har möjlighet att svara på hur du ligger till i processen.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1500 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.