Ekonomiassistent inom kundreskontra - Hyrrekrytering med start omgående
Skicka ansökan 18 dagar kvar
Ekonomiassistent
18 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Vi sökeren ekonomiassistent inom kundreskontra för ett konsultuppdrag under 6 månader med start omgående. Duhar möjlighet att bli tillsvidareanställd efter denna period om ömsesidigt intresse finns. Företaget har kontor i Solna och erbjuder hybridarbete några dagar i veckan.

I rollen som ekonomiassistent inom kundreskontrakommer arbetsuppgifter att innefatta:

  • Fakturering
  • Betalningar
  • Inkassohantering
  • Reskontrahantering
  • Kontakt till kunder i frågor som rör betalningar, fakturor etc
  • Vara behjälplig vid månads-och årsbokslut
  • Bidra till att utveckla processer för fakturering och inom reskontra

För denna rollen söker vi dig som har tidigare erfarenhet från arbete inom ekonomi och specifikt kundreskontra, minst 2 år. Vi söker dig som har goda systemkunskaper och detär meriterande om du arbetat i Visma och/eller i SAP.

Som person är du strukturerad, noggrann och flexibel. För att passa i rollen så är du också kommunikativ och serviceinriktad då kontakt sker både internt och med externa parter. Du har goda kunskaper i svenska och i engelska.

Välkommen med ansökan omgående! Vid frågor är du välkommen att kontakta:[email protected]

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-11-08
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 6 Månader eller längre
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Lerum
Heltid
Ekonom Controller Redovisningsekonom Business Controller Redovisningsansvarig CFO (Chief Financial Officer)
17 dagar sedan
Värnamo
Heltid
Revisor Affärsrådgivare Redovisningskonsult Revisionsmedarbetare
4 dagar sedan