Innesäljare med Teamansvar till bolag i Göteborg
Skicka ansökan 10 dagar kvar
Innesäljare Administratör Projektkoordinator
10 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Your Talent är rekryteringsbyrån som sammanför människor med driv, nyfikenhet och talang! För kunds räkning söker vi en Innesäljare med Teamansvar. Bolaget arbetar med tekniska produkter och applikationer mot industrin och har kontor i centrala Göteborg. ARBETSUPPGIFTER Rollen som Innesäljare är en central och mycket viktig funktion när det gäller att skapa förtroende och goda relationer med kunder och övriga samarbetspartners. Du arbetar såväl med offert som order och ibland också som projektkoordinator vid större projekt. I många avseenden är du kundens första möte med Armatec i form av administratör för inkommande samtal och mail vilket ställer stora krav på gott kundbemötande och effektivt handlande. Du verkar många gånger som spindeln i nätet när olika frågor och projekt ska hanteras. I ditt dagliga arbete har du många kundkontakter via telefon och mejl, avseende bland annat order, offerter, leveransfrågor och produktfrågor. I din roll har du även ett teamansvar för ett mindre grupp inom innesälj/customer support. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är: • Mottagning och registrering av order i affärssystem • Ta emot förfrågningar och skapa offerter och övriga underlag till kund • Leveransbevakning på inneliggande order • Uppdatera och underhålla kunddata och aktivt arbeta med CRM och ERP system • Enklare teknisk produktsupport • Skapa mervärde för kunden genom att arbeta nära övriga avdelningar så som försäljning, marknad, inköp och logistiik • Tillsammans med teamet ta emot och prioritera samt fördela inkommande samtal och mail • Utveckla supportfunktionen och teamet KVALIFIKATIONER Vi tror att du har arbetat med liknande befattningar sedan tidigare och du tycker om att arbeta nära våra kunder och samarbetspartners som bygger på en hög servicenivå. Du ett tydligt intresse för affären och förstår hela säljprocessen och vet vilka insatser som krävs för att vinna förtroende. Du trivs med att arbeta med varierade arbetsuppgifter och kontaktytor. Du har en hög servicenivå och vill ge kunderna den expertis och engagemang som krävs för att nå framgång. Du har erfarenhet av att har arbetat i ett produktbolag och det är meritrande om du har erfarenhet av exempelvis industri och/eller bygg. Du är socialt begåvad och är duktig på att skapa och bibehålla relationer såväl internt som externt. Du har ett positivt och enkelt sätt och har förmågan att leverera, men som samtidigt är ödmjuk och tycker om att arbeta i team. Du har god IT-kompetens och behärskar flytande svenska i tal och skrift och vi ser gärna att du har bra kunskaper i engelska. ANSÖKAN/KONTAKT Vi samarbetar med rekryteringsföretaget Your Talent i denna rekrytering, ansök på www.yourtalent.se För ytterligare information vänligen kontakta rekryteringskonsult Johan Sjöberg 0761-709851 [email protected] Vi arbetar med löpande urval vilket gör att vi gärna tar emot din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-11-08
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Lerum
Heltid
Ekonom Controller Redovisningsekonom Business Controller Redovisningsansvarig CFO (Chief Financial Officer)
28 dagar sedan
Receptionist Administratör
Idag