Administratör
Skicka ansökan 3 dagar kvar
Administratör Ekonomiadministratör
3 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Ekonomiadministratör på deltid till AA’s servicekontor

Vår nuvarande ekonomiadministratör går i pension i slutet av februari 2025, varför vi söker dig som är en positiv, serviceinriktad ekonomiadministratör, som inte är främmande för att lära dig nya program och gärna har flexibel arbetstid.

Om tjänsten

Anonyma Alkoholister’s servicekontor söker en ekonomiadministratör som sköter löpande bokföring, fakturahantering och viss telefonservice till våra medlemmar. Tjänsten är på 50%.

- Orderhantering

- Bokföring

- Viss telefonservice till våra medlemmar

Du ingår i ett litet team på två personer, där samarbete och servicevillighet är viktigt.

Lämplig bakgrund

* Vi ser att du har tidigare dokumenterad erfarenhet av att arbeta med administration, såsom fakturering och bokföring och är öppen att lära dig nya program.

* Du bör ha kunskap i Office 365, Filemaker och Visma 1000.

* Meriterande är vana av andra program och grafisk kommunikation.

* Du är som person noggrann, social, prestigelös och serviceinriktad och du kommunicerar obehindrat på svenska och gärna även engelska.

* Om du är nykter alkoholist, så kräver vi minst 10 års obruten nykterhet i AA’s tolvstegsprogram.

Om oss

* Anonyma Alkoholister är en internationell gemenskap av män och kvinnor ur alla samhällsskikt, som träffas för att tillsammans uppnå och behålla varaktig nykterhet, samt att finnas till hands för den alkoholist som fortfarande lider och önskar bli nykter.

* AA tar inte emot bidrag utifrån och kräver inga medlemsavgifter, vi är självförsörjande.

* Vårt svenska servicekontor är beläget vid Globen, Stockholm och tillhandahåller service till våra medlemmar i ca 430 AA-grupper utspridda i hela Sverige.

* Vi tillhandahåller viss service kring vår litteraturförsäljning, men pack och distribution sker genom outsourcing.

Läs mer om oss på vår hemsida: www.aa.se

Vi har kollektivavtal via Fremia och har avtalsenliga löner enligt deras rekommendationer. Kontoret är öppet dagtid, måndag – torsdag.

Sista ansökningsdag är 15 november 2024.

Kallelse till intervju kommer att ske löpande, så tjänsten kan tillsättas tidigare.

Vi tar endast emot ansökningar via e-post till nedanstående adress och undanber oss personliga besök på kontoret.

Ansökan skickas till: Steffen Olsen

[email protected]

0730-555762

Besöksadress: Bolidenvägen 20, 121 63 Johanneshov

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-11-06
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 6 Månader eller längre
Hemsida Länk

Liknande jobb