Vill Du arbeta i företaget med det stora hjärtat? Sätter Du människan och kvaliteten i centrum?
Då är Du välkommen till oss på
SAAND Service & Omsorg AB!
SAAND är verksamma inom hemtjänst, personlig assistans, ledsagning samt hushållsnära tjänster.
Vi har idag kontor i Linköping, Botkyrka, Eskilstuna, Köping, Västervik, Värmdö och Örebro med huvudkontoret i Linköping.
Rollen som Samordnare
Som samordnare inom SAAND Service & Omsorg spelar du en central roll i vår verksamhet och är verksamhetschefens högra hand.
I denna tjänst är det viktigt att vara beredd att rycka ut i verksamheten och arbeta direkt på fältet när det behövs.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter omfattar schemaplanering, personalbemanning och uppföljning av utfört arbete. Du kommer att hantera flera uppgifter samtidigt och agera som en viktig länk mellan handläggare, uppdragsgivare, hemsjukvård och andra externa partners. Din förmåga att arbeta både strategiskt och praktiskt är avgörande för att säkerställa en hög kvalitet i vår service och omsorg.
Det är viktigt att du följer våra fastställda rutiner och processer i kvalitetsledningssystemet, samt att du arbetar i enlighet med företagets värderingar. Din insats är avgörande för att säkerställa en hög kvalitet i vår service och omsorg.
Din profil
Vi ser att du är strukturerad och positiv person som kan skapa delaktighet och förtroende i personalgrupperna. Du är också en ansvarsfull person med hög drivkraft som arbetar lika bra självständigt som i team.
Vidare vill vi att du är:
Kunskap av att planera i LifeCare, kunskap att hantera officepaketet
Övrig information
Vi erbjuder provanställning som går över i tillsvidaretjänst alternativt visstidsanställning på heltid eller enligt överenskommelse. Arbetstiden är förlagd på dagtid.
Skicka gärna in din ansökan redan idag då rekrytering sker fortlöpande.
Varmt välkommen med din ansökan!