REBE söker nu en konsult för rollen som Upphandlare/Upphandlingssamordnare till Sigtuna kommun. Uppdraget är perfekt för dig som har erfarenhet inom upphandling och inköp samt är van att hantera komplexa och administrativa uppgifter inom offentlig sektor.
Om Uppdraget: Som Upphandlare/Upphandlingssamordnare kommer du att arbeta deltid på kommunhuset i Märsta, med viss möjlighet till distansarbete. Du ansvarar för att bevaka kommunens gemensamma inkorg, hantera supportfrågor och utlämnande av handlingar. Rollen innebär även direktupphandlingar och vissa enklare upphandlingar i enlighet med kommunens behov.
Arbetsuppgifter:
Kravprofil:
Personliga Egenskaper:
Övrigt:
Ansökan: Skicka ditt uppdaterade CV på svenska i Word-format till oss via länken. Ange vilket jobb du söker eller annons-id: 1019 Inkludera även information om när du är tillgänglig att påbörja uppdraget och en motivering som kopplar dina kompetenser till uppdraget.
Vi ser fram emot din ansökan!
Om REBE: REBE är ett konsultbolag specialiserat på att matcha kvalificerade IT-experter med företag i behov av expertkompetens. Vi erbjuder utmanande uppdrag och möjligheten att utvecklas tillsammans med våra kunder.
Detta uppdrag förmedlas av REBE Inter AB. Under uppdragsperioden kommer du att vara projektanställd hos oss. Du har också möjlighet att arbeta som underkonsult och fakturera för ditt arbete.