Kundserviceagent på Parkando
Skicka ansökan 16 dagar kvar
Kundtjänstmedarbetare
16 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Om oss:

Parkando är ett modernt parkeringsföretag beläget mitt i Stockholm. Vår vision är att skapa världens bästa parkeringsupplevelse. Både för våra användare, men också genom att bidra med digitala och hållbara lösningar för våra kunder – fastighetsbolagen. Vi strävar efter att erbjuda en förstklassig kundupplevelse och vi letar nu efter en passionerad kundserviceagent som brinner för goda kundrelationer.

Arbetsuppgifter:

Som kundserviceagent kommer du att:

  • Hantera inkommande ärenden från kunder via telefon, e-post och chatt.
  • Ge professionell och vänlig service för att lösa kundernas frågor och problem.
  • Registrera och följa upp kundärenden i vårt system.
  • Arbeta proaktivt för att förbättra kundupplevelsen.
  • Samarbeta med andra avdelningar för att säkerställa en hög servicenivå.

Vi söker dig som:

  • Har erfarenhet av kundservice, gärna inom parkerings- eller fastighetsbranschen.
  • Är kommunikativ och har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
  • Har en positiv inställning och en förmåga att hantera stressiga situationer.
  • Är lösningsorienterad och har ett genuint intresse för att hjälpa andra.
  • Har god datorvana och kan snabbt lära dig nya system.

Vi erbjuder:

  • En dynamisk arbetsmiljö med stor möjlighet att påverka.
  • En kultur som kännetecknas av laganda med kollegor som gärna hjälps åt för att nå gemensamma mål.
  • En arbetsplats på lokaler centralt på Östermalm i Stockholm.

Ansökan: Om du är redo att ta nästa steg i din karriär, skicka din ansökan och CV till [email protected] senast 2024-11-20. Vi tar emot ansökningar löpande, så skicka in redan idag. Vi ser fram emot att höra från dig!

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-11-04
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk