Är du en person som gillar högt tempo och ordning och reda?
Är du en person brinner för att pressa priser, prata med leverantörer och hitta lösningar?
Har du dessutom en bakgrund som inköpare till producerande industri är det troligen dig vi söker.
Vi på HR-inredningar söker nu efter en inköpare som kan stötta övrig administrativ personal med materialinköp och planering.
Ditt jobb kommer bestå av att beställa och ta emot material samt att tillsammans med säljare planera produktionen utifrån leveranstid på material. Du bokar frakter för både inkomande och utgående gods.
Då ditt jobb är väldigt omväxlande med både administrativa och fysiska uppgifter krävs en god fysik.
Truckkort är meriterande.
På HR-inredningar har vi de senaste 30åren tillverkat inredning till butiker, hotell och restauranger.
Tidigare dokumenterad erfarenhet är ett krav och även körkort för bil.
Löneanspråk bifogas i cv/personligt brev.
Vi tillämpar 6 månader provanställning och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan bli tillsatt före annonsen sista dag.
Normal arbetstid är 7-16.
Frågor besvaras enbart på mail: [email protected]