Arbetsbeskrivning
Är du vass på administration, lösningsorienterad och serviceinriktad? Då har vi något för dig! Vi söker nu en administratör på initialt 3 månader med start redan 11/11 till Distriksläkarföreningen. Sök idag, urval sker löpande.
OM TJÄNSTEN
DLF verkar för att utveckla allmänläkarnas villkor i primärvården genom att ta tillvara medlemmarnas intressen gällande arbetsmiljö, arbetsvillkor, löneutveckling, fortbildning m.m. Dem gör det som en delförening i och genom deras råd och delegationer samt genom direkt påverkansarbete gentemot nationella politiker, myndigheter och andra beslutsfattare inom svensk primärvård.
I rollen som administratör kommer du att stötta Distriksläkarföreningen med olika administrativa arbetsuppgifter för att driva deras arbete framåt.
Rollen är initialt 3 månader där du kommer att få en upplärning på plats i Stockholm för att sedan kunna arbeta hemifrån när uppdraget löper på.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innefatta:
* Bjuda in deltagare till möten, lägga upp dokument såsom föredragningslista etc.
* Föra protokoll samt renskriva vid styrelsemöten och andra möten.
* Hjälpa lokalavdelningar med kallelser och utskick.
* Svara på frågor via mail och telefon från medlemmar.
* Ta emot och sammanställa ansökningar till associerat medlemskap, uppdatera i Salesforce.
* Ta emot och hantera reseräkningar, skicka till kassören för attestering.
VI SÖKER DIG SOM
- Talar och skriver obehindrat på svenska
- Har tidigare erfarenhet av likande arbetsuppgifter
- Tillgänglig att starta 11/11-24
- Mycket goda kunskaper i MS Office
Det är meriterande om du har
- Eftergymnasial examen inom relevant område
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Målmedveten
- Ordningsam
- Ansvarstagande
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.