Arbetsbeskrivning
Vi är ett rekryteringsföretag som hjälper vår kund, ett mindre IT-företag beläget i Arlöv, att hitta en engagerad och noggrann administratör/ekonomiassistent.
Detta är ett kommande uppdrag och vi söker dig som har rätt till nystartsjobb.
Arbetsuppgifter:
- Hantering av löneadministration
- Bokföring och fakturahantering
- Avstämningar och rapportering
- Administrativa uppgifter såsom hantering av inkommande och utgående post, samt telefon- och mailkontakt
- Stödja ekonomichefen i diverse ekonomiska uppgifter
Kvalifikationer:
- Erfarenhet av löneadministration och bokföring
- Goda kunskaper i ekonomisystem och MS Office-paketet
- Noggrann och strukturerad med god förmåga att prioritera arbetsuppgifter
- God kommunikationsförmåga och serviceinriktad
- Rätt till nystartsjobb
Vi erbjuder:
- En trevlig arbetsmiljö i ett mindre företag med korta beslutsvägar
- Möjlighet till personlig utveckling och kompetensutveckling
- Flexibla arbetstider och möjlighet till distansarbete
Låter detta som något för dig?
Skicka din ansökan med CV och personligt brev [email protected]
Vi ser fram emot att höra från dig!