Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en engagerad och serviceinriktad kundtjänstmedarbetare som både talar och skriver flytande norska till vårt norska och dynamiska kundtjänst-team på Domene.no!
I tjänsten kommer du att spela en viktig roll i att stärka våra kundrelationer och säkerställa en hög kundnöjdhet.
Arbetsuppgifter:
- Besvara kundfrågor via mejl, chatt, telefon och sociala medier.
- Göra utgående samtal och hantera invändningar och lösa kundärenden, inklusive förhandling om eventuella kompensationer eller återbetalningar.
- Bygga och upprätthålla kundrelationer genom aktiv onboarding när nya tjänster köps.
Kvalifikationer:
- Erfarenhet inom kundtjänst och goda kommunikationsfärdigheter.
- Proaktiv, motiverad och strukturerad.
- Serviceorienterad inställning och kommersiellt tänk med en fingertoppskänsla för kundhantering och kundbemötande.
- Erfarenhet av e-handel samt hostingrelaterade tjänster såsom webbhotell, epost, SSL och domännamn.
- Flexibel och förmåga att hantera flera uppgifter i en dynamisk miljö.
- Flytande i norska; kunskap i svenska är meriterande men inget krav.
Arbetstiderna är schemalagda 08-17 Måndag-Fredag och tjänsten tillsätts 100% på distans med en fast månadslön.