Arbetsbeskrivning
Vi söker en supporttekniker till vår kund i Stockholm. Är du redo att ta nästa kliv som supportare? Här finns utvecklingsmöjligheter.
I denna roll kommer du få arbeta med all teknisk support fram till driften. Du kommer vara på uppdrag hos vår kund i Stockholm och du kommer att vara en del av Randstad Digital, där du kommer ha en konsultchef som engagerar sig i ditt uppdrag och din utveckling.
Company description
Randstad Digital är en del av Randstad, världens största HR-tjänsteföretag. Randstad Digital finns idag etablerat i 20 länder runt om i världen. Vi stöttar kunder i deras digitalisering, genom att stötta dem med kompetens inom tech/IT, där vi kan erbjuda rekryteringslösningar, konsultlösningar samt helhetslösningar och projekt via våra globala leveransteam. Nu står vi inför en spännande tillväxtresa i Sverige!
läs mer om oss här: https://www.randstaddigital.com/about/
Ansvarsområden
Du kommer supporta 300 interna medarbetare, även en del användare i Norge och Finland remote. Ärendena kommer in via Jira. I ditt team ingår runt 10 personer. De flesta anställda har specialkompetens inom vissa områden som man får stöttning i från. Du kommer stötta och avlasta den personen som idag arbetar med IT på kontoret i de interna ärenden som uppkommer.
Kvalifikationer
Vi söker dig som tidigare arbetat med teknisk support, både onsite och via telefon. Du är van och bekväm i att hjälpa dina kollegor men teknisk support, och mår bra av att hjälpa andra.
Krav:
Meriterande:
Om företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.