Kundtjänstmedarbetare till Mer i Helsingborg
Skicka ansökan 8 dagar kvar
Kundtjänstmedarbetare
8 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Kundtjänstmedarbetare till Mer  Vi letar just nu efter en stjärna inom kundtjänst/kundservice som kan jobba hos vår kund i Helsingborg. I en roll inom kundtjänst erbjuds du varierande och utvecklande arbetsuppgifter som innebär intern- och extern kommunikation där telefon, och system är viktiga arbetsredskap. Dina arbetsuppgifter kommer innebära: • Ta emot och hantera kundärende från start till slut • Hantera frågor kring order, leverans och reklamation • Intern- och extern kommunikation Om Dig För dig faller service naturligt och du trivs att hantera flera ärende parallellt. Du har förmåga att se helheten och att bemöta frågor ur ett större perspektiv för att kommunikativt ge bästa service och leverans till kund. Du är engagerad, uppmärksam och tillmötesgående. Vidare är du en person som gillar att planera och skapa struktur för att prioritera ditt arbete. • Är servicemedveten, lösningsorienterad och intresserad att lära dig nya saker • Är en god kommunikatör med känsla för detaljer i kundens upplevelse • Tar ansvar för dina arbetsuppgifter men kan också samarbeta i grupp • Har god data- och systemvana • Har mycket god förmåga att uttrycka dig i tal samt skrift på svenska och engelska. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare via [email protected] Har du frågor angående registreringen, vänligen kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-10-22
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk