Arbetsbeskrivning
Är du en driven och strukturerad person med erfarenhet av inköp? Har du ett öga för detaljer och trivs i en roll där du är en problemlösare? Då kan det här vara rollen för dig! Vi söker just nu en operativ inköpare för ett uppdrag i Göteborg.
Vi söker dig som är en kommunikativ och relationsskapande person som trivs i en fartfylld miljö samt har tidigare erfarenhet av att arbeta som operativ inköpare. Du har förmågan att arbeta självständigt likväl i team.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
Kvalifikationer
Om företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.