Arbetsbeskrivning
Om oss: Parkando är ett modernt parkeringsföretag beläget mitt i Stockholm.
Vår vision är att skapa världens bästa parkeringsupplevelse.
Både för våra användare, men också genom att bidra med digitala och hållbara lösningar för våra kunder – fastighetsbolagen.
Vi strävar efter att erbjuda en förstklassig kundupplevelse och vi letar nu efter en passionerad och handlingskraftig kundservicechef som kan leda vårt team till nya höjder.
Arbetsuppgifter:
- Leda och utveckla kundserviceteamet för att säkerställa hög kvalitet och effektivitet i serviceleveransen.
- Analysera kundfeedback och identifiera områden för förbättring.
- Optimera och effektivisera processer för att säkerställa smidig hantering av kundärenden.
- Utbilda och coacha medarbetare för att nå individuella och teamrelaterade mål.
- Ta initiativ för att driva förändringar och förbättringar i verksamheten.
- Samarbeta med andra avdelningar för att optimera kundupplevelsen.
- Daglig kontakt med slutkunder och B2B-kunder i varierande ärenden.
Kvalifikationer:
- Minst 3 års erfarenhet inom kundservice, erfarenhet från en ledande befattning (ex kundservicechef eller teamleader) är meriterande.
- Stark kommunikativ förmåga och en passion för att hjälpa andra.
- God förståelse för och erfarenhet av att arbeta med processer för att driva förbättringar.
- Handlingskraftig och resultatinriktad, med förmåga att få saker att hända.
- Relevant utbildning inom ledarskap är meriterande.
Vi erbjuder:
- En dynamisk arbetsmiljö med möjlighet att påverka.
- En kultur som kännetecknas av laganda med kollegor som gärna hjälps åt för att nå gemensamma mål
- En arbetsplats på lokaler centralt på Östermalm i Stockholm.
Ansökan: Om du är redo att ta nästa steg i din karriär, skicka din ansökan (personligt brev och CV) till [email protected] senast 2024-10-31.
Vi tar emot ansökningar och håller intervjuer löpande, så anmäl ditt intresse redan idag.
Vi ser fram emot att höra från dig!