Arbetsbeskrivning
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:Brinner du för kundservice och gillar att hjälpa människor samtidigt som du har en naturlig känsla för försäljning? För vår kunds räkning söker vi nu dig som vill vara en del av ett engagerat team inom TV och bredband.
Om företaget
Här får du möjligheten att arbeta med en ledande nordisk leverantör av TV- och bredbandstjänster, med över 20 års branscherfarenhet. Med ett starkt fokus på teknisk innovation och kundnöjdhet strävar företaget efter att leverera en förstklassig tittarupplevelse till sina över en miljon abonnenter.
Din roll
I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta med att ge support via telefon, e-post och chatt. Du kommer att hantera allt från teknisk support till rådgivning om produkter och tjänster. Förutom att lösa kundernas problem kommer du även att arbeta med merförsäljning genom att erbjuda lösningar som passar kundens behov, vilket gör det möjligt att påverka din egen lön genom möjlighet till bonus.
I tjänsten kommer du primärt att hantera
norsktalande kunder och vi ser därför att du känner dig bekväm i att förstå det norska språket, alternativt ser det som en spännande utmaning. Har du redan erfarenhet av att arbeta med norska kunder är det ett stort plus.
Arbetstider och placering
Tjänsten har en omfattning på 80–100 % och arbetstiderna är förlagda mellan 9–20 på vardagar och 10–18 på helger. Du kommer att arbeta varannan helg, då det självklart utgår OB-tillägg. Kontoret ligger på Backaplan i Göteborg.
Vad vi erbjuder dig
- Möjlighet att utvecklas och växa inom företaget
- Engagerade kollegor och roliga teamaktiviteter
- Lön och förmåner enligt Unionens kollektivavtal, men även friskvårdsbidrag, rabatterade träningsmöjligheter m.m.
- Bonusmöjligheter utöver din grundlön
Vem vi söker
- Du är minst 18 år och har en fullständig gymnasieexamen
- Du behärskar svenska flytande i både tal och skrift och har en god förståelse för norska, eller är villig att utveckla dina norskkunskaper
- Du har en problemlösande attityd och tycker om att ge god service
- Du gillar att arbeta målinriktat och ser möjligheter att sälja in tjänster på ett kundvänligt sätt
Anställningen är en tillsvidareanställning med en inledande provanställning på sex månader. Bakgrundskontroller ingår som en del av rekryteringsprocessen.
Vi på Sprio ser fram emot din ansökan!