Wallners, Sveriges ledande leverantör av solskydd, har funnits på marknaden sedan 1965. Som en del av Hunter Douglas-gruppen är vi en stark aktör inom solavskärmning i Sverige. Just nu står vi inför en betydande expansion och söker därför en erfaren administratör. Vi söker nu en serviceinriktad och strukturerad administratör som brinner för att ge förstklassig kundsupport. I rollen kommer du att vara en nyckelperson som hjälper våra kunder via telefon och mejl, samt sköter administrativa uppgifter i det dagliga arbetet.
Dina arbetsuppgifter:
Vi söker dig som:
Vidare är det mycket viktigt att du är serviceinriktad och trivs med att vara i dialog med kunder. Du är nyfiken, lösningsorienterad och har förmågan att sätta dig in i motpartens situation. Du kan hantera stress och har förmåga att prioritera arbetsuppgifter samt arbeta självständigt.
Vi erbjuder:
Så här rekryterar vi
Du ansöker genom att skicka ditt CV och personliga brev via epost till [email protected] senast den 10/11. Märk ansökan med Administratör. Vi rekryterar löpande så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatumet så tveka inte att skicka in din ansökan.
Du är välkommen att kontakta vår HR-ansvarige Caroline Byström på [email protected] under hela processen vid frågor om tjänsten. Besök gärna vår hemsida: https://www.wallners.se
Varmt välkommen med din ansökan – lås oss tillsammans vara med på resan när vi tar solskyddsbranschen i Sverige till nya höjder.