Arbetsbeskrivning
Om oss:
Vi är ett elektrikerföretag som är i tillväxt och utvecklas.
I takt med att vår verksamhet breddar sig har behovet av ytterligare stöd blivit tydligare.
Om tjänsten:
Vi söker en assistent till vår VD samt administratör för att avlasta och stötta i det dagliga arbetet.
Som assistent kommer du att vara behjälplig och ha en bred och varierad arbetsroll.
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att inkludera:
- Identifiera och lösa problem innan de blir till hinder
- Ta egna initiativ och komma med förslag till förbättringar.
- Utföra telefonbokningar med kunder/hyresgäster.
- Assistera VD i vardagliga arbetsuppgifter.
- Hjälpa till med administration, research, planering och koordinering av projekt.
- Fungera som en brygga mellan VD och andra avdelningar eller intressenter.
- Stötta vår administrativa funktion
Dina kvalifikationer:
- Stark problemlösningsförmåga.
- Hög initiativförmåga.
- Hög kompetens inom datoranvändning och IT.
- Mycket god kommunikationsförmåga på svenska, både skriftligt och muntligt.
- Kunna arbeta självständigt och ta egna beslut.
- Erfarenhet av att ta fram utbildningsmaterial är meriterande.
- Erfarenhet från liknande roller ses som en fördel men är ej ett krav.
Viktigt att notera:
- Denna tjänst är initialt inte en heltidstjänst.
Förväntad arbetstid ligger mellan 4-6 timmar per dag och kan variera.
Detta kan komma att ökas vid behov.
På sikt ser vi att anställningen kan gå över till en heltidsanställning.
- Du kommer genomgå en säkerhetsskyddsprövning innan anställning.
Vi erbjuder:
- En central roll i ett växande företag.
- Möjlighet att påverka och bidra till företagets framgång.
- Varierande arbetsuppgifter
Arbetsplats:
Älvsjö
Har du vad som krävs för att bli vår nya stjärna?
Tveka inte att skicka in din ansökan!
Ansök genom att skicka ditt CV och personliga brev till [email protected].
Vi ser fram emot att höra från dig!