OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Customer service representative sökes till stor aktör inom hygienbranschen!
Kundtjänstmedarbetare
Utgått

Arbetsbeskrivning

Är du en driven och systemorienterad person med erfarenhet inom logistik och B2B? Vill du vara en del av ett team som arbetar mot tydliga deadlines och har stort fokus på supply chain? Vi söker nu en Customer Service Representative för ett uppdrag på 6 månader till vår kund i Mölndal. Om tjänsten I den här rollen kommer du att arbeta i backoffice inom kundservice och din främsta uppgift är att säkerställa att orderkvantiteter bekräftas enligt satta prioriteringar samt att generera leveranser. Detta är en roll där du arbetar i SAP samt söker information i rapporter, främst i excel. Du supporterar den nordiska marknaden och utför nödvändiga aktiviter kopplat till order- och leveranskedjan. Arbetsuppgifter inkluderar: • Bearbeta de dagliga ordrarna så att de bekräftas och skickas i tid • Identifiera och analysera kortsiktiga bristorsaker. • Arbete mot tydliga deadlines tillsammans med resten av ditt team • Koordinering med interna funktioner såsom produktion, lager och distribution • Support till frontoffice med hjälp av ett ärendehanteringsverktyg Din profil Vi söker dig som har en gedigen erfarenhet av liknande arbetsuppgifter eller relevant utbildning. Du bör ha erfarenhet från större företag och vara van vid processstyrda miljöer. Rollen kräver att du snabbt kan komma in i arbetet och arbeta självständigt, samtidigt som du har ett gott samarbete med teamet. Du behöver vara analytisk, strukturerad och kommunikativ. Krav: • Högskoleutbildning inom business administration eller logistik eller en YH-examen inom logistik. Alternativt arbetslivserfarenhet som anses som likvärdig. • Erfarenhet av att arbeta inom supply chain och logistik • Vana att arbeta mot deadlines • God systemvana och förmåga att ta del av information i excel • Obehindrad i din kommunikation i svenska och engelska, både i tal och skrift Meriterande: • Erfarenhet av orderhantering i SAP Omfattning och villkor • Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader • Hybridarbete, 3 dagar på kontoret i Mölndal och 2 dagar hemifrån • Placeringsort: Mölndal • Start: Omgående Ansökan Vi jobbar med löpande urval, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2024-10-14
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 6 Månader eller längre