Inköpare för kommande behov!
Skicka ansökan 23 dagar kvar
Inköpare
23 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Om oss Genom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet och därmed minska sina personalkostnader. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. Aditro Logistics Staffing levererar tjänster inom Uthyrning, Entreprenad, Rekrytering och konsulterande tjänster. Läs gärna mer på aditrologistics.se Aditro Logistics Staffing AB är ett Auktoriserat Bemanningsföretag vilket innebär bland annat att alla anställda är kollektivavtalsanslutna och att vi som företag följer alla de regler som dikteras av branschens kollektivavtal, leveransvillkor och skrivelser om försäkringsåtaganden. Vad vi erbjuder dig Du kommer möta utmaningar, bli inspirerad och vara stolt över att gå till jobbet. Hos Aditro Logistics Staffing är alla lika värda. Vi tar väl hand om varandra och våra beteenden är att ständigt engagera, prestera och utveckla oss själva och de uppdrag och samarbeten vi jobbar med. Vi erbjuder dig: Stor möjlighet till personlig utveckling genom alla våra olika kundsamarbeten samt vårt nätverk inom logistikbranschen. Hos oss är det viktigt med ett engagerat ledarskap och du kommer under din anställning att ha en nära kontakt med din konsultchef. Vi erbjuder även friskvårdsbidrag, försäkringar och rabatt på bland annat träningskort och behandlingar. Arbetsuppgifter Vi är alltid ute efter nya stjärnor för kommande behov! Nu söker nu dig som har erfarenhet av inköp eller nyligen har avslutat dina studier inom området. Placering: Göteborg Arbetstider: Mån-fredag, dagtid. Omfattning: Heltid Som inköpare är ingen dag den andra lik och rollen kräver en lösningsorienterad och flexibel inställning. Vanliga arbetsuppgifter inkluderar orderläggning, leveransbevakning, hantering av avvikelser samt kontinuerlig kontakt med leverantörer. Du ansvarar även för att uppdatera artikeldata och prislistor. Rollen kan innebära förhandlingar och uppföljning av avtal, samt att bygga och underhålla relationer med nyckelleverantörer. Din profil Mediterande: -Vana av att sitta i affärssystem kopplade till inköp. -Relevant utbildning alt. erfarenhet från inköpsyrket. -Kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i tal och skrift. - Goda kunskaper från Office-paketet. Låter detta som en tjänst för dig, tveka i så fall inte att söka redan idag! Rekrytering sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du några funderingar är du varmt välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare Frida Stenlund på e-post [email protected]

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-10-10
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb