Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en engagerad IT-supporttekniker till en av våra kunder i Stockholm.
Som supporttekniker kommer du att vara en viktig del i att säkerställa en stabil IT-miljö och ge förstklassig support till användarna
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Hantera inkommande incidenter och serviceförfrågningar via telefon, e-post, servicedeskoch ärendehanteringssystem
- Ge teknisk support på distans och på plats
- Felsöka och lösa diverse IT-relaterade problem
- Bidra till att förbättra rutiner och processer inom supporten
Vi söker dig som:
- Har 2 års erfarenhet av ITsupport
- Har hög social kompetens och alltid har god service i fokus, mot både kunder och kollegor
- Gillar problemlösning och är lösningsfokuserad
- Kan kommunicera väl på svenska och engelska, både muntligt och skriftligt
- Har god teknisk förståelse och är snabblärd när det gäller nya system
Det är meriterande om du:
- Har relevant eftergymnasial utbildning eller certifiering inom IT
- Har tidigare arbetslivserfarenhet som supporttekniker
- Har kunskap inom ServiceNow eller liknande ärendehanteringssystem
- Har kunskap och erfarenhet av Microsoft 365
- Har kunskap inom Active Directory
- Har kunskaper i Powershell
Som konsult hos Liminity får du tillgång till marknadens bästa villkor och förmåner, inklusive:
- Spännande uppdrag hos en framåtsträvande kund
- Möjlighet att arbeta med den senaste tekniken
- Mentor-program för kontinuerlig utveckling
- Omfattande utbildningsmöjligheter och certifieringar
- Flexibla arbetstider och möjlighet till distansarbete
- Konkurrenskraftig lön och förmåner
- Och mycket mycket mer, läs mer på https://handbok.liminity.se
Låter detta som ett uppdrag för dig?
Skicka in din ansökan redan idag!
Vi ser fram emot att höra från dig.