Ekonomiassistent inom kundreskontra
Hero 27 dagar kvar Stockholm
Skicka ansökan

Om tjänsten

Besök hemsida hero.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-10-06

Om bolaget

Till vår kund tillsätter vi nu en ekonomiassistent med fokus på kundreskontra och administration. Företaget är en del av en stor internationell koncern med fokus på innovation och hållbarhet inom sin bransch.

Detta är ett konsultuppdrag med start omgående och minst sex månader framåt, med chans till överrekrytering.

Om uppdraget

I denna roll kommer du att vara en del av ett mindre ekonomiteam. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är kundreskontra med stora flöden samt övrig administration så som att följa upp fakturaunderlag.

Redovisningen görs i systemet 4PS som baseras på Business Central.

Du kommer att utgå från deras kontor i södra Stockholm, med möjlighet att arbeta hemifrån vissa dagar i veckan.

Din profil

Vi söker dig som har erfarenhet av kundreskontra och van vid att arbeta med stora fakturaflöden. Vidare ser vi att du har en stark administrativ ådra och har lätt för att snabbt sätta dig in i olika system. Har du dessutom arbetat i 4PS är detta meriterande, men inget krav.

Som person är du prestigelös till ditt sätt och har lätt för att skapa godarelationer med kollegor såväl som kunder. Du är van vid att arbeta i ett högt tempo och kan prioritera bland dina arbetsuppgifter.

Då detta är ett konsultuppdrag med start omgående ser vi gärna att du kan påbörja ett uppdrag så snart som möjligt.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 6 Månader eller längre
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons