Order & Reservdelsadministratör
OnePartnerGroup 1 dagar kvar Göteborg
Skicka ansökan

Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-10-01

Är du en noggrann och lösningsorienterad person som trivs i en dynamisk miljö? Tycker du om att arbeta strukturerat och hantera flera uppgifter samtidigt? Då kan rollen som order reservdelsadministratör vara något för dig!


Information om företaget

På uppdrag för vår kunds räkning söker vi nu en order- och reservdelsadministratör. Kunden är ett globalt företag som främjar en miljövänlig och hållbar värld genom sina luftreningsanläggningar. Företaget står stabilt inför framtiden och har på ett par år nästan dubblat sin omsättning. Med en stark tillväxt och stark efterfrågan erbjuder företaget en spännande och utvecklande arbetsplats.


Om tjänsten

Här får du chansen att vara en del av ett framgångsrikt, globalt företag som är ledande inom utvecklingen av hållbara miljötekniska lösningar. Som order reservdelsadministratör
kommer du att ansvara för en effektiv hantering av beställningar och inköp. Du kommer att skapa och hantera offerter och ordrar i SAP, planera leveranser samt upprätthålla nära kontakt med inköpsavdelningen och logistik för att säkerställa hög kundnöjdhet och att allt material levereras i tid. Du har daglig kontakt med både nationella och internationella kunder och leverantörer.


Dina arbetsuppgifter kommer innefatta huvudsakligen

  • Ta in offert på material med pris och leveranstid
  • Leveransplanering av inkommande ordrar
  • Skapa materiallistor för nya projekt
  • Bevaka att kunden har fått sin beställning och skapa underlag för fakturering.

Din profil

Som person är du strukturerad och detaljorienterad med en naturlig förmåga att organisera ditt arbete på ett noggrant och metodiskt sätt. Du trivs att ha daglig kontakt med både kunder och leverantörer vilket kräver att du har god samarbets- och kommunikationsförmåga. Dessutom är du lösningsorienterad och flexibel i en föränderlig arbetsmiljö och du kan balansera olika uppgifter effektivt för att möta deadlines.

Kvalifikationer

  • Erfarenhet av liknande verksamhet.
  • Erfarenhet av tidigare arbete i SAP är ett krav.
  • Engelska och svenska flytande i tal och skrift.
  • Viss vana att läsa tekniska ritningar är önskvärt.

Övrigt

Start: Omgående/enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, för denna rollen blir du anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och uthyrd till kund.

När du blir en av oss

Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!

Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.

Vad händer när du har sökt tjänsten?

I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons