Arbetsbeskrivning
Är du en strukturerad och noggrann person med erfarenhet av administration?
Vill du vara en del av ett dynamiskt e-handelsföretag?
Då kan du vara den vi söker!
Om oss:
Accessory Line International AB är ett ledande e-handelsföretag som specialiserar sig på hjälpmedel och fotvård.
Vi strävar efter att erbjuda våra kunder de senaste trenderna och högkvalitativa produkter.
Som administratör hos oss kommer du att ha en varierad roll med ansvar för:
- Hantering av inköp och leverantörskontakter
- Skapande och utskick av nyhetsbrev
- Uppdatering och underhåll av vår hemsida
- Övriga administrativa uppgifter som kan förekomma i ett e-handelsföretag
Kvalifikationer:
- Erfarenhet av administrativt arbete, gärna inom e-handel
- Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
- Förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ
- God datorvana och erfarenhet av att arbeta med olika administrativa system
Vi erbjuder:
- En spännande och varierande arbetsmiljö
- Möjlighet att utvecklas inom företaget
- Flexibla arbetstider och möjlighet till distansarbete